خطیر : حقیقی روی آنتن دروغ می گوید / برای دورهمی و صداوسیما متاسفم

معاون اسبق باشگاه استقلال : برای مهران مدیری و برنامه دورهمی متاسف هستم که حقیقی در دادگاه محکوم شده اما روی آنتن دروغ می‌گوید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی خطیر ، معاون اسبق باشگاه استقلال اظهار داشت : برایم جالب است که آقای حقیقی پس از ماه‌ها دعوای حقوقی و حضور در کلانتری و بازداشت چند ساعته و احضار به دادسرا و دادگاه، به یکباره می‌گوید که فقط من را هل داده است و این اتفاق به دلیل فحاشی من به خانواده او بوده است. مهران مدیری درباره سابقه بینی ترکاندن حقیقی و دعوای او با هم تیمی‌اش یعنی شیث رضایی و بعد با بنده سوال کرد، اما حقیقی به راحتی آب خوردن دروغ گفت. من بار‌ها درباره آن درگیری صحبت کردم و لازم نمی‌بینم بیشتر از این حرف بزنم اما باید چند نکته را بیان کنم.

دروغ روی آنتن زنده

وی ادامه داد : شما پس از شکایت من، بازداشت شدی و ساعت‌ها در بازداشتگاه بودی. لطف قاضی کشیک و جور کردن پول وثیقه از فرودگاه امام، باعث شد شب را در بازداشتگاه به صبح نرسانی. بعد به اتهام توهین به خانواده‌ات از من شکایت کردی که در نهایت من تبرئه شدم. شما به پرداخت 50 میلیون تومان دیه به من محکوم شدی و قاضی علیه‌ات حکم داده و جرمت هم در دادسرا و هم در دادگاه اثبات شده؛ پس چرا روی آنتن تلویزیون دروغ می‌گویی.

برای صدا و سیما متاسفم

او افزود : برای برنامه دورهمی خالى از محتوا و ترویج‌دهنده فرهنگ خشونت و بى‌شعورى متاسفم که چنین شخص بى اخلاقى را به برنامه دعوت می‌کند. من واقعا برای صداوسیما متاسفم. در آستانه ماه خدا، ترویج خشونت، تمسخر دیگران و دروغ گفتن سرلوحه یک برنامه لوده و بى‌محتوا شده است. حالا هم دروغ‌ها و تشویش‌ها و نشر اکاذیب مهمان برنامه را پیگیری حقوقی می‌کنم و مثل شکایت قبلی‌ کوتاه نمی‌آیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: پادووانی : مدیران استقلال هواداران را فریب می دهند / آن هایی که در بیمارستان عکس می گرفتند کجا هستند؟