خط و نشان کلینزمن برای ایران و رقبا

تیم ملی کره جنوبی توانست در چین این تیم را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ کره‌جنوبی با سه گل از روی ضربات شروع مجدد موفق شد چین را شکست دهد؛ پنالتی، کرنر و کاشته. با این حال یورگن کلینزمن از نمایش تیمش راضی است و کره را شایسته صدرنشینی می‌داند.

او در مورد پیروزی مقابل چین گفت: بعد از گل دوم، گل سوم به اندازه کافی سریع به ثمر نرسید و ما نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم، بنابراین نشد آنطور که می‌خواستیم راحت بازی کنیم.

کلینزمن در پاسخ به سوال خبرنگار چینی سال ۲۰۰۶ را یادآور شد که تیم ملی آلمان را در جام جهانی به مقام سوم رساند و گفت: (در نیمه نهایی) با واگذاری ضربه ایستگاهی به ایتالیا باختیم. در آن زمان ۷۰ درصد گل‌های تیم ملی ایتالیا به ثمر رسید و آنها قهرمان جهان شدند. نمی‌خواهم دوباره آن حسرت را تجربه کنم و به همین خاطر به خوبی آماده می‌شوم. من میل به استفاده از ضربات ایستگاهی دارم.

سرمربی آلمانی با تمجید از سون هیونگ مین گفت: ما بازیکنانی داریم که می‌توانند سریعا تصمیم بگیرند، مانند سون هیونگ مین (تاتنهام)، لی کانگ این (پاری سن ژرمن)  و هوانگ هی چان (ولورهمپتون) و در دفاع کیم مین جائه (بایرن مونیخ). با حضور بهترین بازیکنان، فکر می‌کنم این دوران طلایی فوتبال کره باشد.

او گفت: اهداف ما روشن است. ما تیمی داریم که می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و بازیکنان توانایی این کار را دارند. مشکلات زیادی وجود خواهد داشت و حریفان بهتری نسبت به چین خواهیم داشت اما ما می‌توانیم به آن برسیم.

انتهای پیام/