خلاصه و نتیجه دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر

تیم های  ملی فوتبال ایران و الجزایر در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی فوتبال کشورمان در تنها دیدار تدارکاتی خود در روز های فیفا بهار 1401 امشب از ساعت 22 و 50 دقیقه به وقت تهران برابر تیم ملی الجزایر قرار گرفت.

ترکیب تیم ملی فوتبال الجزایر:

آنتونی ماندرا، اکیم زدادکا، محمد امین توگای، عبدالکادر بدران، احمد طوبی، اسماعیل بن ناصر، عبدالکهار کادری، آدم زورگان، رشید غزال، ریاد بنایاد و بلال براهیمی

ترکیب تیم ملی  فوتبال ایران:

امیر عابدزاده، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون

نیمه نخست:

نیمه نخست این دیدار با نمایش خوب بازیکنان 2  تیم آغاز شد ، هر 2 تیم شروعی هجومی داشتند و این تیم ملی کشورمان بود که می توانست در لحظات نخست ببه گل برسد اما موفق  نبود، در ادامه الجزایری ها تسلط بهتری به بازی پیدا کردند و حملات خوبی روی دروازه ایران تدارک  دیدند ، چند اشتباه فاحش از عابدزاده درون دروازه و مدافعان تیم ملی بار ها فرصت خوبی را در اختیار الجزایری ها قرار داد ، در این میان چند ضد حمله هم از طرف تیم ملی ایران صورت گرفت که بی نتیجه بود.

مدافعان الجزایر به خوبی آفساید گیری می کردند و رفته رفته نقش آزمون  و طارمی کم شد ، نمایش  خوب الجزایر سرانجام باعث شد آن ها در لحظات پایانی نیمه  نخست هم به گل برسند تا بازی در 45 دقیقه اول به سود آن ها پایان پذیرد.

نیمه دوم:

بازی در نیمه دوم برای تیم ملی فوتبال کشورمان بهتر آغاز شد و تیم ملی ایران خیلی زود توسط علیرضا جهانبخش به گل رسید تا بازی مساوی شود ، در ادامه الجزایر به شدت حملات خود افزود و موقعیت های زیادی خلق کرد، باززیکنان 2 تیم در ادامه بازی نمایش قابل توجه  و خوبی داشتند و بازهم این الجزایری ها بودند که روی اشتباه مدافعان ایران به گل رسیدند. بازی در نهایت با نتیجه 2  -1 به سود الجزایر به پایان رسید.

انتهای پیام/