داوری: داورزنی فرد اولی است که می‌تواند به والیبال کمک کند/ قولی برای کسب سهمیه المپیک نمی‌دهیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، افشین داوری در حاشیه مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌ الحسین (ع) در کمیته ملی المپیک اظهار داشت: مراسم بسیار خوبی برگزار شد. باید از این ماه‌ها به خوبی استفاده شود، چراکه همه ما از این ایام به یک شکل تجربه‌های معنوی داریم.

قطعا حضور در این مراسم‌ها روی زندگی همه ما اثر می‌گذارد. امیدوارم همه صادقانه و از هویدای جان بتوانیم در این مراسم‌ها حضور پیدا کنیم و امام حسین (ع) این عزاداری‌ها را از ما قبول کند. از مجموعه کمیته ملی المپیک هم تشکر می کنم که این فضا را فراهم کرده است.

وی در مورد ارسال نامه از فدراسیون ایران به فرانسه برای عدم حضور علی شفیعی در یکی از باشگاه‌های این کشور به دلیل شرایط جنگی در ایران گفت:

چنین نامه‌ای وجود ندارد که بخواهیم درمورد آن صحبت کنیم. این سوالات را باید از طرفی که مصاحبه کرده بپرسید و بخواهید که مستندات خود را ارائه کند. بخش بین‌الملل ما قرادادها را در سیستم اداری انجام می‌دهد و همه چیز آن مشخص است.

فکر می‌کنم اگر نامه‌ای هم بوده خارج از سیستم اداری و خارج از ایران اتفاق افتاده است. کمیته انضباطی در حال پیگیری این موضوع است. وظیفه ما نبود که این موضوع را دنبال کنیم، چراکه دستگاه‌های مربوطه در حال پیگیری موضوع هستند. برخی از صحبت‌های مطرح شده در آن نامه ورزشی نبود و به مسائل بین‌المللی ارتباط دارد.

سرپرست فدراسیون والیبال درمورد برگزاری انتخابات فدراسیون، تصریح کرد:

من هنوز استعفا نکرده‌ام. اگر قصد ثبت‌نام در انتخابات را داشته باشم قطعاً استعفا خواهم کرد. تا 24 شهریور زمان داریم تا در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. به نظر من اگر داورزنی بیاید قطعاً فرد اولی است که می‌تواند به والیبال کمک کند.

داوری در پاسخ به این سوال که شنیده شده شما قصد حضور در فدراسیون دو و میدانی را دارید، گفت:

شنیده‌ها را باور نکنید. هنوز به چیزی فکر نکرده‌ام، چراکه ثبت نامی انجام نداده‌ام. 

وی درمورد اینکه حضور تیم ملی بانوان در رقابت‌های انتخابی المپیک در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اظهار داشت:

ما تمام کارها را انجام می‌دهیم و خدمات ما دختر و پسر ندارد. کادر فنی هر تصمیمی بگیرد ما همان کار را انجام می‌دهیم. تلاش می‌کنیم بهترین شرایط برای والیبال ایجاد شود، چراکه این رشته تیمی مورد توجه مردم، مسئولان و از همه مهمتر مقام معظم رهبری قرار گرفته است. کادر فنی هر تصمیمی بگیرد از آن حمایت خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون والیبال درخصوص اینکه آیا در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک قول کسب سهمیه داده‌اید یا خیر، عنوان کرد:

ما قولی نمی‌دهیم؛ همه چیز بستگی به بازی‌های‌مان دارد.

منبع: فارس