داوود فنایی : هنوز 6 بازی لیگ باقی مانده است و پرسپولیس کار سختی پیش رو دارد!/فیلم

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه،داوود فنایی دروازه بان سابق پرسپولیس گفت :تا پایان لیگ هنوز 6 بازی باقی مانده است و پرسپولیس کار سختی پیش رو دارند و باید دید نتایج این 6 بازی چگونه می شود!
وی در ادامه به پرسش های خبرنگار شبکه لحظه اینگونه پاسخ داد :

*آقای فنایی شما به عنوان پیشکسوت و بازیکن سابق پرسپولیس، با توجه به برد استقلال و پیکان ، روحیه تیمی پرسپولیس را برای مقابله با الاهلی چطور میبینید؟

شرایط پرسپولیس در لیگ برتر بسیار خوب است و در صدر جدول قرار دارد و همچنین جام حذفی را هم پیش رو دارند وامیدوارم این روند را بتوانند در آسیا ادامه دهند ودل هواداران را شاد کنند، چون پرسپولیس در آسیا 1 امتیازیست.

* از هواداران چه توقعی دارید؟
به هر حال همه ی عوامل دست به دست هم میدهند از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان به علاوه ی تماشاچیان خوبی که تیم پرسپولیس دارد که در این سال ها نشان دادند که همه جوره پشت تیم هستند و تیم را حمایت می کنند و همه ی تیم به دنبال این هستند که حال تیم خوب باشد، رفاقت و صمیمیت در تیم وجود داشته باشد وهواداران تیم را دوست بدارند و در سرما و گرما به تماشای بازی ها بیایند.

*با توجه به این که بیرانوند دروازبان است و هم پست شما بوده، با توجه به شرایطی که برای هم شهری هایش پیش آمده و به لرستان رفت ودر حال حاضر در اردوی تیم است،آقای برانکو کمی نگران شرایط او بود. به نظرشما این نگرانی بجاست ومی تواند در شرایط بیرانوند تاثیر گذاشته باشد؟
به هر حال این وظیفه ی هر ورزشکار است و ما هم در مشهد یکسری کارها را داریم انجام می دهیم آن ها هم هم وطن ما هستند و فرقی نمی کند به نظر من اتفاقا می تواند به بازیکنان از نظر روحی روانی کمک کند.زمانی که شما به هم شهری یا هم وطن خود کمک میکنی از نظر روحی برای شما رضایت بخش است ودر کل جای نگرانی نیست.

  • شما بازی پرسپولیس مقابل الاهلی چطور می بینید؟
    من نمی توانم بازی را پیش بینی کنم ولی امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشد، به هرحال اگر 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم دوباره به جدول برمی گردیم وامیدوارم این اتفاق بیفتد.
  • فکر می کنید پرسپولیس این فصل قهرمان می شود ؟
    هنوز 6 بازی باقی مانده است و کار سختی پیش رو دارند و باید دید نتایج این 6 بازی چگونه می شود.

ویدئو این مصاحبه را می توانید در ادامه ببینید: