دربی تهران | رافت : پروین چشمانش سرخ می شد + فیلم

دربی دو تیم استقلال و پرسپولیس فردا ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس در گت و گوی اختصاصی با خبرنگار لحظه گفت : این بازی با بقیه دیدارهای دوتیم تفاوت دارد . خوشبختانه شرایط پرسپولیس خیلی خوب است چون قهرمان نیم فصل هم شدند و تغییراتی هم در کادر فنی به وجود آمده و یحیی گل محمدی هم در دو بازی اخیر خودش نشان داد که آماده برای بازی دربی است . یحیی گل محمدی هر زمان و هر کجا بوده تیمش تهاجمی بازی کرده و این مطلوب ترین مورد برای باشگاه پرسپولیس است و امیدوارم پنجشنبه خوبی در انتظار تماشاچیان باشد و بتوانیم برنده دربی باشیم . رقابت فقط داخل زمین است و بعد از آن رفاقت باقی می ماند . من خاطرات خوبی از دربی دارم همیشه یا بردیم و یا مساوی کردیم و فقط یک باخت داشته ایم .

وی در خصوص علی پروین گفت : علی پروین زمانی که نام دربی می آمد چشمانش سرخ می شد و به بازیکنان می فهماند که این بازی چقدر حساسیت دارد هم برای بازیکن و هم برای باشگاه و هم برای خود علی پروین. ایشان هوشبسیار بالایی در بازی خوانی داشت . به ما توصیه می کرد هر بازیکن هر چقدر در توان داشت باید می دوید و می جنگید . چون دربی آن زمان اینگونه بود و هر بازیکنی که واقعا آماده بود در ترکیب قرار می گرفت .

رافت در مورد دربی پنجشنبه گفت : پرسپولیس می تواند 2 بر صفر برنده دربی شد . بازیکن مورد علاقه من علیپور است چون سرعت و تکنیک خوبی دارد و می تواند بهتر بدرخشد و در دربی گل بزند.