دربی تهران سرد و کسل/توقف خانگی ویستا برابر نارنجی پوشان

ویستاتوربین در یک نمایش برتر مقابل حریف صاحبنام خود در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ویستاتوربین تهران که اولین فصل حضورش در لیگ آزادگان را تجربه می‌کند در دربی تهران مقابل سایپا در شرایطی که شانس‌های بهتری برای دستیابی به گل داشت، در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد و به پنجمین امتیاز خود طی چهار بازی دست یافت.
سایپا که با برد هفته گذشته‌اش مقابل مس کرمان مدعی وارد این بازی شده بود، برابر ویستاتوربین که اولین برد تاریخ لیگ یک خود را مقابل شمس آذر در قزوین نتوانست برنامه‌های هجومی‌اش را پیش ببرد و این شاگردان میلاد بلادی بودند که در سه صحنه تا آستانه فروپاشی دروازه نارنجی‌پوشان پیش رفتند که مهرداد طهماسبی ناجی تیمش شد و مقابل ضربات حریف مقاومت کرد.
حمدالله ابدام، علی خسرونژاد، مرتضی حسینی و رضا شربتی موقعیت‌های ویستاتوربین برابر دروازه سایپا را در این بازی شکل دادند که بدشانسی مانع از کامیابی آنها برای گل در دربی تهران شد و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند. این در حالی بود که ویستایی‌ها اعتقاد داشتند داور در یک صحنه در ثانیه‌های پایانی بازی از اعلام پنالتی به سود آنها چشم‌پوشی کرده و به این صحنه مشکوک اعتراض تندی داشتند.
سعید اخباری سرمربی سایپا در دقایق پایانی بازی از سوی داور بازی با کارت قرمز مواجه شد تا ضمن اخراج از این بازی، دیدار هفته آینده تیمش برابر خیبر خرم‌آباد را هم از دست بدهد. حاشیه دیگر این بازی هم بعد از سوت پایان بازی توسط مهرداد خسروی داور این بازی، از سوی فرزاد حاتمی رقم خورد. مهاجم صاحبنام سایپایی‌ها که در نیمه دوم از سوی سایپایی‌ها فرصت بازی یافته بود، بعد از اعتراض تندی که داشت با کارت قرمز مواجه شد تا او نیز بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.هر دو تیم سایپا و ویستاتوربین اکنون با پنج امتیاز هفته چهارم را از دست دادند تا در دیدار هفته آینده خود با خیبر خرم‌آباد و آرمان گهر سیرجان تقابل داشته باشند و باید دید چه نتیجه‌ای در آن جدال برای نمایندگان تهران رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید:
لیگ دسته یک فوتبال / پیروزی استقلال ملاثانی و توقف رایکا
لیگ دسته یک فوتبال/ اولین پیروزی سایپا و ویستا توربین
اولتیماتوم کمیته تعیین وضعیت به بدهکاران لیگ دسته یک
اعلام برنامه هفته بیست و ششم تا سی و یکم لیگ دسته یک

انتهای پیام /