دربی تهران | عجیب ترین بلیت ها در تهران

با توجه به مشکلاتی که در فروش اینترنتی بلیت برای مسابقات لیگ برتر وجود دارد این مشکلات گریبان گیر تماشاچیان دربی نیز شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ چند وقتی است که سازمان لیگ فوتبال تصمیم گرفته تا فروش بلیت را از شیوه سنتی خارج کرده و برای تماشاچیانی که می خواهند برای دیدن دیدار تیم محبوبشان به استادیوم بروند از طریق اینترنت و مشخص نمودن صندلی مخصوص بتوانند نظم خاصی به فوتبال و تماشاچیانش بدهند.

اما هر ساله و در هر بازی هزاران نفر با مشکلات مختلفی روبرو می شوند. از سرعت کند اینترنت گرفته تا مشکلات خرابی سایت و عدم چاپ بلیت و در نهایت با تمام این گرفتاری ها اگر موفق به دریافت بلیت شد باید با کارت ملی روانه ایتادیوم شود و اگر هم روز بازی مشکلی برایش پیش آمد به هیچ عنوان نمی توان بلیت را به فرد دیگری واگذار کرد.

حال در آستانه حساس ترین دیدار لیگ برتر کشورمان یعنی دربی دو تیم استقلال و پرسپولیس مشکلات دو صد چندانه شد تا جایی که باشگاه ها پیغام میدهند چندین بار سایت را رفرش کنید و تا می توانید روی صندلی خالی کلیک کنید تا بتوانید بالاخره یکی از صندلی های استادیوم آزادی را برای دیدن دیدار تیم محبوبتان از آن خود کنید.

اما اگر به هیچ وجه نتوانید بلیت اینترنتی از سایت فروش بلیت بخرید تنها راه دیدن بازی سر زدن به سایت های خرید و فروش است که در کنار فروش خودرو و لباس و پیچ گوشتی می توانید با سرچ کردن کلمه دربی شاهد فروش بلیت باشید.

تازه نکته اصلی بعد از باز شدن سایت شروع می شود که بین قیمت های عجیب و غریب کدام را انتخاب کنید که هم مناسب جیبتان باشد و هم بازی ببینید که به روحیه تان لطمه نزند.

این سوءاستفاده از موقعیت متاسفانه در تمایم مواردی که حساسیت مردم روی موردی بالا می رود دیده می شود از بالا رفتن قیمت پیاز و تخم مرغ گرفته تا بلیت دربی …بلیت هایی با قیمت 100 هزار تومان تا 1 میلیون تومان .

در پایان باید جمله کلیشه ای که همیشه می شنویم را گفت و آن هم امیدواریم مسئولین فکری به حال تماشاچیانی که از هزاران کیلومتر دورتر با هزینه های زیاد برای دیدن تیم محبوبشان به تهران آمده اند و قرار است بازی را ببینند، بکنند.