دربی تهران | فرشاد پیوس : نبود شیخ به نفع پرسپولیس است + فیلم

فرشاد پیوس آقای گل سابق پرسپولیس معتقد است نبود شیخ دیاباته به نفع پرسپولیس در روز دربی خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ فرشاد پیوس پیشکسوت و آقای سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با شبکه لحظه گفت : این دربی با بقیه زیاد فرقی ندارد چون همه بازی ها 3 امتیاز بیشتر ندارند . البته هیجان زیادی در این بازی است . هر تیمی که روحیه خوبی داشته باشد و هر تیم که بتواند از فرصتها بیشتر استفاده کند و هر تیمی که تاکتیک تیمی را به خوبی انجام دهد می تواند برنده باشد. البته از هر چیزی مهمتر روحیه است که کمک می کند تا تیمی برنده شود .

پرسپولیس از استقلال روان تر است و راحت تر بازی می کند . انتظار دارم پرسپولیس خوب بازی کند و برنده باشد . از تماشاگران انتظار دارم به بازیکنان حریف کاری نداشته باشند و هر تیمی که بهتر بازی کرد را تشویق کنند.

بازیکن خارجی استقلال شیخ دیاباته بازیکن خوبی است البته نبودش در دربی به نفع پرسپولیس است با مهدی قائدی زوج خوبی تشکیل داده بود. اما اگر علیپور تمرکز خوبی داشته باشد می تواند برای پرسپولیس گل بزند.

بهترین انتخاب یحیی گل محمدی بود چون در لیگ حضور داشت و شرایط خیلی خوبی دارد و از دانش بالایی برخوردار است و خونسردی و آگاهی به علم روز فوتبال بهترین نکته برای یحیی است .

سال 68 احمد رضا عابدزاده گفته بود هر کسی به من به او جایزه می دهم و پرسپولیس باید برنده می شد و اگر در این بازی می باختیم از قهرمانی فاصله می گرفتیم . فریبرز مرادی از کنار زمین پاس خوبی داد و من با بغل پا گل زدم و توانستیم بازی را مساوی کنیم و قهرمانی بدست بیاوریم آن بازی هیچوقت فراموشم نمی شود.