دربی تهران | میناوند : فوتبالی ها برای فوتبال تصمیم بگیرند / بنگستون نمی دانم با کجایش گل زد + فیلم

وضعیت پرسپولیس را قبل از دربی بهم ریخته کردند نباید اجازه بدهیم غیر فوتبالی ها در فوتبال تصمیم بگیرند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با شبکه لحظه گفت : دربی ها همیشه جذاب هستند  بازی اول که یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس بود می دانستم که هنوز با تیم هماهنگ نیست اما بازی دوم با صنعت نفت با اینکه میهمان بودند نوع بازی پرسپولیس خیلی بنده را امیدوار کرد . البته تیم استقلال هم تیم خوبی است که البته دست پرورده استراماچونی است و مجیدی راه وی را ادامه می دهد . البته دربی بازی متفاوتی است و نمی توان گفت که چه اتفاقی می افتد چون زمانی که به زمین می روی و داخل بازی قرار می گیری متوجه می شوی که برنده ای یا یبازنده . با این دید که وجود دارد باید بگویم که امیدوارم مساوی نشود و ما برنده باشیم چون به برد در دربی احتیاج داریم .خواهشی که دارم این است هر تیمی برنده شد لطفا بعد از بازی دیگر کری خوانده نشود چون تیم حریف روحیه اش خوب نیست و موجب اذیت آنها می شویم .

بگذاریم فوتبالی ها تصمیم بگیرند

چندین بار دیدم که مشخص است تیمی مثلا 4 بار قهرمان شده و استقلال را برده است حالا نوبت تیم دیگری است که قهرمان شود . لطفا این کارها را نکنیم بگذاریم فوتبالی ها برای فوتبال تصمیم بگیرند . همین الان شما وضعیت استقلال را ببینید و با پرسپولیس مقایسه کنید نه مصاحبه ای کرده اند نه صحبتی است . در کمال آرامش پول را گرفته اند و گفته شده اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. مربیشان 40 درصد مبلغ قرارداد را گرفته است اما در مقابل برانکو یکسال پول نگرفته بود ، کالدرون و گل محمدی هم همین وضعیت را دارند پس این می شود جنگ نابرابر و پدری که باید فرزندان را به یک چشم ببیند اما اینگونه نیست.

پرسپولیس از همه چیز مهم تر است

برای من پرسپولیس از همه چیز مهم تر است و برایم فرقی نمی کند کجا باشم چون رک حرفم را می زنم. بازیکنان پرسپولیس چند روز به دربی مانده این شرایط سخت را داشته باشند که اصلا در شان باشگاه پرسپولیس نیست که در تلویزیون بازیکن تیم بیاید و بگوید که فلان بازیکن اجاره منزلش را ندارد که بدهد. به نظر من در زمین یکسری افراد حریف ما نمیشود و اینگونه عقده گشایی می کنند.

طرفدار فقط برد می خواهد

بازیکنان پرسپولیس می دانند که طرفدارانشان توقع دارند که باید برنده بازی شوند بزرگان پرسپولیس در دربی کنار هم می ایستند تا دربی را برنده شوند. خیلی از طرفداران هم هستند که مشکلات پرسپولیس را می بینند و خودشان شاید هزاران مشکل دارند اما پیغام میدهند که شماره حساب بدهید تا به پرسپولیس کمک کنیم . امیدوارم مشکلات پرسپولیس حل شود تا دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم و همه با خیالی راحت بازی دربی ببینیم.

شجاع غیرت را به دربی نفروخت

با شجاع خلیل زاده ارتباط خوبی دارم . عصبانیتش بی دلیل با این مشکلات مالی نیست . چون بازیکن بیرون از زمین بازی به 10 نفر تعهد دارد و آنها زنگ می زنند و اعصاب بازیکن بهم می ریزد . شجاع می توانست خیلی راحت آن توپ را به آل کثیر بسپارد تا در دربی بازی کند اما غیرتش اجازه نداد. جای شجاع خالی نمی ماند چون کنعانی زادگان هست.

دوست دارم علیپور گل بزند

من نتیجه را 2 بر صفر پیش بینی می کنم و خیلی دوست دارم علیپور گل بزند . از لحاظ بدنی شرایط مناسبی دارد . نفر بعدی که دوست دارم گل بزند کمال کامیابی نیا است . البته هر کدام از بازیکنان گل بزنند برای من عزیز هستند. امیدوارم اولا یک بازی خوب ببینیم . با سوت داور عصبانی نشویم چون فوتبال 90 دقیقه است و شاید تا 95 و 96 طول بکشد مثل گلی که بنگستون زد نمیدانم با کجایش زد اما گل زد . امیدوارم بازی خوبی باشد .