درخواست زهرا نعمتی برای داشتن مربی واحد درتیروکمان و پاراتیروکمان

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اگرچه زهرا نعمتی فعالیت رسمی در ورزش قهرمانی را با ورزش جانبازان و معلولان و رشته پارا تیروکمان آغاز کرد و با این تیم نام خود را به عنوان اولین بانویی که در سطح بازی های المپیک و پارالمپیک موفق به کسب مدال طلا شد، به ثبت رساند اما وی چندسالی است که در تیروکمان هم فعالیت حرفه ای در سطح قهرمانی انجام می دهد. 

ورود زهرا نعمتی به تیروکمان از بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو آغاز شد و البته اردوها و رویدادهایی که پیش از این بازی ها و برای کسب سهمیه، در آنها شرکت داشت. بعد از آن زهرا نعمتی برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی هم تک سهمیه ریکرو بانوان را به خود اختصاص داد تا نشان دهد همزمان مسیر قهرمانی در تیروکمان و پاراتیروکمان را طی می کند. 

این در حالی است که طی سال های گذشته زهرا نعمتی با مشکل مربی مواجه بود و اینکه تمرینات خود در تیم های تیروکمان و پاراتیروکمان را زیر نظر مربیان مربوط به هر یک از تیم ها پیگیری می کرد. همین مسئله برای این کماندار مشکل ساز شده بود خصوصا هنگام اعزام های برون مرزی و اینکه هیچ وقت مربی واحدی را کنار خود نداشت. 

در همین راستا زهرا نعمتی متقاضی برخورداری از یک مربی واحد برای پیگیری تمریناتش در تیروکمان و پاراتیروکمان شده است. وی که این روزها به صورت انفرادی و در جزیره کیش پیگیر تمریناتش است، درخواست خود را به فدراسیون تیروکمان و کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده تا در صورت امکان بتواند زیر نظر یک مربی برای رویدادهایی که در هر دو بخش تیروکمان و پاراتیروکمان در پیش دارد، تمریناتش را دنبال کند. 

منبع: مهر