درودگر: فوتبال ایران دو مشکل کپی رایت و تی وی رایت دارد

عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: تا مشکلات سازمان حل نشود مشکلات اقتصادی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاهها حل نمی شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صادق درودگر، عضو هیات رییسه سازمان لیگ اظهار داشت: تا ۱۵ تیر در هیات رییسه سازمان لیگ هستم و بعد از سازمان لیگ جدا می شوم و یک هوادار ساده فوتبال خواهم بود. فوتبال ایران دو مشکل کپی رایت و تی وی رایت دارد. فوتبال مالک محتوایش است اما نمی تواند محتوا را درست بفروشد و همچنین در بحث تی وی رایت هم آگهی های پخش زنده فوتبال به فوتبال نمی رسد، تا این مشکلات حل نشود مشکلات اقتصادی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاهها حل نمی شود.

وی ادامه داد: ما دو بازی دوستانه تیم ملی را ۵۲ هزار دلار فروختیم، من اطلاع ندارم چرا فدراسیون ۴ بازی تیم ملی را ۶۸ هزار دلار فروخته البته دو بازی مقابل بحرین و عراق دو بازی حساس و گرانقیمت هستند و مطمئنا بیشتر از ۱۶ هزار دلار می ارزند اما من از ارقام دقیق فروش بی خبرم. من از رای سایپا – پیکان بی خبرم اما زبان فوتبال می گوید نباید به خاطر یک بازیکن که یکی دو دقیقه در زمین بوده بازی مساوی شود. بازیکن پیکان به نظرم بازیکن غیرمجاز نبود چون بازیکن غیرمجاز ۴ حالت دارد که بازیکن پیکان شاملش نمی شد و در کل نباید بازی سه بر صفر به سود سایپا می شد.

بیشتر بخوانید:
اقبالی: مقابل عراق معلوم می‌شود چند مَرده حلاجیم
قاسم پور: در بازی با عراق باید مثل دیدار با بحرین بازی کنیم
تصمیم بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای بردن عراق در جلسه خصوصی

انتهای پیام/