درگیری پپ با یک هوادار / دوست داشت تعویض کند!

سرمربی منچسترسیتی، دلیل درگیری لفظی با طرفدار سیتی را توضیح داد.

 

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ منچسترسیتی در بازی هفته دوم لیگ برتر میزبان نیوکسل بود و با نتیجه ۱-۰ به برتری دست پیدا کرد.

پپ گواردیولا در جریان این بازی با یک هوادار سیتی درگیری لفظی داشت. گواردیولا درمورد این هوادار توضیح داد:”او به من گفت، یک تعویض انجام بده! بنابراین من گفتم: “بیا، اینجا بنشین و این کار را انجام بده! من این را متوجه می‌شدم. دوست داشتم کول پالمر، ریکو لویس و کالوین فیلیپس را به بازی بیاورم اما سرعت بازی خوب بود.”

تعویض نکردن بازیکنان؟

می‌دانم که آن‌ها خسته بودند اما هنوز در زمین بودند و برای تصاحب هر توپی مبارزه می‌کردند. مربیان می‌توانند تعویض‌ها را انجام دهند، اما در نهایت مربی تصمیم می‌گیرد که درخواست کند یا نه. فکر کردم تعویض‌های کمتر وقت اضافه کمتری خواهد داشت، به همین دلیل تصمیم گرفتم کمتر تعویق کنم.

عملکرد تیم؟

واقعاً خوب بازی کردیم، شایسته برد بودیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری را مقابل نیوکسل بزنیم. با مقایسه فصل گذشته و این فصل، تفاوت بین تیم‌های برنده در ذهنیت است. این گروه از بازیکنان سال ها این کار را انجام داده‌اند. می‌دانم خسته‌ایم، می‌دانم که در بهترین شرایط نیستیم و پنج یا شش بازیکن مهم را نداریم، اما همین‌طور است.

زمان بازی‌ها؟

این یک چالش است. لیگ برتر تصمیم گرفت امروز بازی کنیم. بسیار خوب، ما چالش را می پذیریم. روزهایی وجود دارد که یکی از مربیان از مربی حریف بیشتر راضی است زیرا ممکن است مساوی کنیم یا ببازیم. رفتار تیم ما فوق‌العاده بود.