در‌های ورزشگاه‌ به روی «هواداران» باز می‌شود؟ / همه در انتظار تدبیر مدیران فوتبال ایران

سئوالی که از مجریان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال می توان پرسید این است که آیا مشکلات ورود و خروج مردم مانع از برگزاری دیدارهای فوتبال با حضور تماشاگران مشتاق شده است که حاضر نیستند به این درخواست عمومی هواداران و علاقمندان به فوتبال پاسخ منفی بدهند؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، این موضوع خیلی دشوار است که با علامت گذاری صندلی های یکی درمیان یا دو تا درمیان بلیت فروشی را به شیوه ای انجام بدهند که طرفداران تیم ها با فاصله گذاری عرضی و طولی در ردیف های یکی در میان به استادیوم بروند و بازی ها را از نزدیک ببینند؟ این مردم همان هایی نیستند که هر روز در مترو و اتوبوس های سطح شهر، نفس به نفس هم راهی محل کارشان می شوند؟ حال اگر این افراد هفته ای یک بار یا دو هفته ای یکبار در استادیوم شهرشان به ورزشگاه بروند به کرونا مبتلا می شوند؟

تصاویر پخش شده از تلویزیون در دیدارهایی که در استادیوم های مشرف به ساختمان های مسکونی است بارها در این هفته ها نشان داده که همسایه های ورزشگاه بدون استفاده از ماسک، کنار هم ایستاده و بازی ها را تماشا می کنند در حالی که اگر قرار بر حضور در استادیوم باشد قطعا باید الزاما ماسک بزنند و در ورودی ها دستهای خود را با الکل استریل کنند. مصرف تنقلات درون استادیوم را ممنوع کنند و با استفاده از نیروهای یگان ویژه ترتیبی داده شود که مردم با آرامش و فاصله مشخص به استادیوم وارد و سپس خارج شوند.با کاهش تلفات و هوشمندی بیش از پیش مردم درباره کووید 19 حالا وقت آن رسیده که مدیران فوتبالی و مسئولان فدراسیون به احترام این هواداران هم که شده به خودشان سختی بدهند و با استفاده از راهکارهای لازم شرایط حضور مردم در استادیوم ها را فراهم کنند.

انتهای پیام/