دلارام وکیلی: می‌خواهم جزو نفرات اصلی تیم ملی باشم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دلارام وکیلی، بسکتبالیست تیم گروه بهمن در مورد آمادگی خود برای حضور در اردوی تیم ملی و مسابقات بین‌المللی گفت: سال خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. در حالی که بازیکنان تیم ملی اردو و اعزام‌های مختلفی داشتند من به خاطر مصدومیت نمی‌توانستم در ترکیب تیم باشم. اما امسال پرانگیزه و با انرژی هستم و تلاش می‌کنم که جز نفرات اصلی تیم ملی قرار بگیرم.

او در مورد انتخاب شایسته متشرعی به عنوان سرمربی تیم ملی پنج نفره گفت: خانم متشرعی را خیلی می‌شناسم. سال‌های قبل در تیم ملی شاگردش بودم. گزینه خیلی مناسبی برای هدایت تیم ملی است و می‌تواند خیلی موفق باشد. مخصوصاً در آمریکا مربیگری کرده و دوره گذرانده است.

بازیکن تیم گروه بهمن در مورد لیگ برتر بانوان گفت: امسال لیگ پویایی داشتیم. چند تیم خیلی خوب در لیگ بودند که رقابت نزدیکی داشتند. ما هم از ابتدا تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و به پلی‌آف رفتیم. هرچند این رنگ مدال را دوست نداشتیم ولی سوم شدیم.

وکیلی در مور آغاز برنامه‌های تیم ملی بیان کرد: لیگ تمام شد اما کار ما تازه شروع شده است. فروردین ماه همراه با تیم باشگاهی‌مان به بازی‌های غرب آسیا اعزام می‌شویم. علاوه بر این اردوها و بازی‌های تیم‌های ملی سه نفره و پنج نفره را هم پیش رو داریم.

منبع: ایسنا