دلخوشی نکونام به ویژگی خاص ستاره استقلال

قدرت سرزنی آرمان رمضانی و گل‌هایی که او با سر برای استقلال می‌زند، اتفاق ویژه ای است که نکونام از آن نمی‌گذرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت استقلال یکی از گلزنان این تیم در مسابقه دوستانه روز گذشته با خوشه‌طلایی ساوه بود. آرمان که در این فصل دو گل برای تیمش زده، از قدرت سرزنی ویژه ای برخوردار است و در یکی دو سال گذشته با استفاده از این ویژگی منحصر بفرد توانسته گل‌های حساسی برای آبی‌پوشان بزند.

رمضانی در بازی دوستانه اخیر استقلال نیز گل چهارم تیمش را با استفاده از قدرت سرزنی خود به ثمر رساند. او روی کرنر ارسالی از جناح راست استقلال با پرشی فوق‌العاده و ضربه‌ سری دقیق توپ را به تور دروازه چسباند تا یکبار دیگر تبحر خود در این امر را نشان بدهد.

مهاجم بلندقامت و باتجربه آبی‌پوشان بعد از چند بازی حضور ثابت در ترکیب و گلزنی در دو بازی متوالی مقابل آلومینیوم اراک و شمس‌‌آذر قزوین به واسطه حضور گوستاوو بلانکو نیمکت نشین شد. با این حال آرمان همچون گذشته بدون حاشیه کارش را جلو می‌برد و امیدوار به گرفتن فرصت دوباره از نکونام برای حضور در ترکیب است.

رمضانی یکی از مهاجمان استقلال در چند فصل گذشته بوده که با وجود تعداد بازی نه چندان زیاد، اما همواره تاثیرگذاری خاصی در این تیم داشته و با شرایط جسمانی‌ای که او دارد، در آینده‌ای نیز یکی از مهره‌های قابل اتکای نکونام خواهد بود.

انتهای پیام/