دیاباته: پایان من و پرسپولیس قشنگ بود

شیخ دیاباته قهرمانی را حق پرسپولیس دانست و گفت: خوشحالم که با این تیم 3 جام گرفتیم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ شیخ دیاباته ضمن اشاره به جدایی از تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من روزهای خوبی در ایران داشتم و خوشحالم در این کشور فوتبال بازی کردم. همه تلاشم را کردم که در هر تیمی که بودم، مفید باشم و بتوانم به تیمم کمک کنم. از قهرمانی با پرسپولیس و جام‌هایی که گرفتم خیلی خوشحالم و شاید یکی از بهترین لحظات زندگی فوتبالی من بود.

وی ادامه داد:  بله متاسفانه من چند بار در فصل مصدوم شدم و همین موضوع باعث شد تا خیلی از بازی‌ها را از دست بدهم. این طبیعت فوتبال است و خیلی وقت‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که دست شما نیست. هدفم این بود که به پرسپولیس کمک کنم و می‌خواستم در کنار تیم قهرمانی بیاوریم. نمی‌دانم چقدر در این کار موفق بودم ولی برای تیم و هواداران خوشحالم که در نهایت فصل را با ۳ جام به پایان رساندند. هر وقت بازی کردم نهایت تلاشم را انجام دادم تا به پرسپولیس کمک کنم. با این حال در چند مقطع مصدوم شدم و همین موضوع کار را سخت کرد.

دیاباته در پایان گفت: بله داستان من و پرسپولیس تمام شد و قراردادم هم به پایان رسید. فکر می‌کنم پایان داستان من و پرسپولیس خیلی قشنگ بود که با قهرمانی همراه شد. از هواداران، همبازیان، مدیریت و کادرفنی پرسپولیس چیزی جز محبت و احترام ندیدم و خوشحالم یک فصل در کنارشان بودم. برای پرسپولیس و هوادارانش هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/