رابح ماجر علیه کلینزمن: آن‌ها به تقلب عادت دارند

اسطوره فوتبال عرب و الجزایر به انتقاد از بازی تیم ملی فوتبال کره جنوبی و مالزی پرداخت و تاکید کرد که در این بازی به وضوح تبانی و تقلب صورت گرفت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از الوطن، واکنش‌ها به دیدار جنجالی تیم ملی فوتبال کره جنوبی و مالزی هم‌چنان ادامه دارد.

این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا کره جنوبی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود و از رویارویی با ژاپن فرار کند.

بسیاری براین باور هستند که در این بازی تبانی صورت گرفت و کره جنوبی عمدا و به خاطر روبه رو نشدن با ژاپن به چنین نتیجه‌ای دست پیدا کرد و رفتارهای یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی تیم هم به خوبی گویای چنین چیزی بود.

واکنش به این بازی ادامه دارد و این بار نوبت به رابح ماجر، اسطوره عرب‌ها و ستاره سابق پورتو رسید تا در این زمینه واکنش نشان دهد.

او در اظهار نظری جالب گفت که آلمان‌ها که کلینزمن نماینده آن‌ها در جام ملت‌های آسیا است به تقلب و تبانی عادت دارند.

رابح ماجر گفت: آن چه که ما دیدیم بسیار عجیب بود. مالزی در دیدار نخست برابر اردن ۴ گل دریافت می کند اما در بازی با کره جنوبی ۳ گل به حریف خود می‌زند. من براین باور هستم که در این بازی تبانی و ساخت و پاخت صورت گرفت و کلینزمن پشت این قضیه است. او یک آلمانی است و آلمانی‌ها عادت به تقلب دارند.

باوجود آن که بسیاری براین باور هستند که در هر دو بازی این گروه یعنی دیدار کره جنوبی و مالزی و اردن با بحرین تبانی صورت گرفت اما طبق اعلام روزنامه الشرق الاوسط عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا از این موضوع خواهد گذشت و اصلا قصد بررسی کردن آن را ندارد.

انتهای پیام/