راهکار آرنولد برای قهرمانی لیورپول

مدافع ملی‌پوش لیورپول راه قهرمانی این تیم در فصل جدید و رقابت با سیتی را داشتن ثبات و بی‌نقص بودن در طول فصل عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ و به نقل از اسکای، ترنت الکساندر آرنولد فصل قبل همراه تیمش در لیگ برتر به رده پنجم رسید و اکنون در مورد اهداف تیمش در فصل بعد صحبت کرد. مدافع انگلیسی گفت قرمزها می‌خواهند فصل بعد به لیگ قهرمانان بازگردند و به سلطه سیتی پایان دهند.

لیورپول فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در لیگ قهرمانان حاضر نخواهد بود و باید در لیگ اروپا به میدان برود. هواداران و بازیکنان از نتیجه فصل قبل لیورپول ناامید شده‌اند و اکنون همه منتظر بازگشت لیورپول به جمع مدعیان در فصل جدیدند.

آرنولد در پاسخ به سوالی درباره فصل جدید لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم اول از همه باید صادق باشیم. فصل قبل اوضاع اصلا برای ما خوب پیش نرفت و باید بتوانیم در فصل جدید جبران کنیم. آیا می‌خواهیم فصل بعد پنجم شویم؟ نه. در فصل جدید می‌خواهیم قهرمان لیگ شویم. حضورنداشتن در لیگ قهرمانان اروپا واقعا ناامیدکننده است ولی باید با آن کنار آمد. ما می‌دانیم که چگونه لیگ را ببریم، می‌دانیم چگونه سیتی را به چالش بکشیم و پابه‌پای آنها رقابت کنیم. برای این کار باید در طول فصل تقریباً کامل باشید و هیچ اشتباهی نکنید. این تنها راهی است که می‌توانیم با سیتی رقابت کنیم و قهرمان شویم.

مدافع ملی‌پوش لیورپول در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز افزود: مهم‌ترین موضوع برای ما در فصل جدید رقابت‌ها داشتن ثبات در طول فصل است. در طول فصل قبل نتایج خوبی مقابل تیم‌های بزرگ کسب کردیم اما امتیازهای زیادی را برابر تیم‌های ضعیف به‌خصوص خارج از خانه از دست دادیم. اینها چیزهایی هستند که ما باید آنها را اصلاح کنیم.

لیورپول قصد دارد در تابستان خانه‌تکانی اساسی داشته باشد و تاکنون خروج چند بازیکن از این تیم قطعی شده است. بعد از روبرتو فیرمینو و جیمز میلنر، نبی کیتا هم از این تیم خارج شد. دومینیک سوبوسلای و آلکسیس مک‌آلیستر هم دو خرید بزرگ لیورپول تاکنون برای فصل جدید رقابت‌ها بوده‌اند.

انتهای پیام/