رحمان رضایی: ایران مقابل عراق 2 بر صفر برنده بازی است

هیچ وقت نمی توانم نتیجه را به سود حریف پیش بینی گفتم. هر چند حریف قدرتمند تر هم باشد. فکر می کنم ایران مقابل عراق 2 بر صفر برنده بازی باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رحمان رضایی پیشکسوت فوتبال در مورد ارزیابی اش از لیگ برتر عنوان کرد: تیم ها با توجه به شرایطی که داشتند، محتاطانه بازی کردند و کار دفاعی خود را محکم انجام می دهند. با توجه به همین شرایط بازی هایی با اختلاف زیاد نداشتیم، اما اگر لیگ های معتبر دنیا مانند انگلیس و اسپانیا هر هفته بین 20 تا 35 گل زده می شود ولی فوتبال ما کار تاکتیکی دفاعی قوی تر از تهاجمی دنبال می شود و یک مقدار از هیجان کاسته می شود. امیدوارم در نیم فصل دوم کار تهاجمی بیشتری را شاهد باشیم و آمار گل را بالا ببریم.

رضایی در مورد حذف سرخابی ها از آسیا گفت: سالهاست که فوتبال ما درگیر این جریانات بوده و هست. دو دهه است که این مشکلات را داریم و نتوانستیم خصوصی سازی کنیم و این دو تیم همچنان در اختیار وزارت ورزش است. باید یک تصمیمی گرفته شود که مشکلات حل شود. حیف است با این عقبه و قدرت در آسیا دو تیم خوبش حذف شود. هیچ وقت نمی توانم نتیجه را به سود حریف پیش بینی گفتم. هر چند حریف قدرتمند تر هم باشد. فکر می کنم ایران مقابل عراق 2 بر صفر برنده بازی باشد.

بیشتر بخوانید:
رحمان رضایی: تیم ملی مقابل لبنان حرفه‌ای کار کرد
رحمان رضایی: پرسپولیس با شایستگی قهرمان لیگ برتر شد
رحمان رضایی گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان

انتهای پیام /