رمضانی: درگیری مجیدی و سعادتمند باعث شد استقلال جام نگیرد

سرپرست اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بیماری قلبی دارم و نمی توانستم بمانم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سعید رمضانی، سرپرست اسبق تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: اصلا و ابدا نه از بازیکنان، نه کادرفنی و نه کادر مدیریتی دلخور نیستم. یک ماه و نیم پیش هم به کادر مدیریتی باشگاه و هم به بچه های فنی اعلام کردم به خاطر بیماری نمی توانم بمانم. یک دوره دارویی را باید پشت سر بگذارم که اگر حل شود، جای نگرانی وجود ندارد ولی در غیر اینصورت باید دنبال معالجه آن بروم. فشاری که در این مدت داشتم روی قلبم تاثیر گذاشته و باید بیماری ام را معالجه کنم.

مدتی که در استقلال بودم برایم افتخار بزرگی بود

وی ادامه داد: کلیت را بگویم، فکر می کنم دلیل شکست استقلال به خاطر این بود که در زمان درست یک سری صحبت ها انجام نشد. شاید هم مجیدی و هم سعادتمند به خود حق بدهند ولی اینکار در زمان مناسبی انجام نشد. بازهم می گویم شاید کار هر دو طرف قانونی باشد ولی می توانست در زمان بهتری انجام شود. همه این شرایط باعث شد استقلال به جام دست پیدا نکند.
رمضانی افزود: در مدت حضورم در استقلال تمام توانم را گذاشتم ولی برگشت من دست خودم نیست و باید اول بیماری ام به طور کامل برطرف شود. اگر قرار است جایی کاری انجام دهید، باید با تمام توان باشد و باز هم می گویم مدتی که در استقلال بودم برایم افتخار بزرگی بود. بقیه اش دست من نیست و باید دید آیا بعد از درمان بیماری ام کادر مدریتی تمایل به همکاری با من دارند یا نه.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
شفر آخرین ضربه را محکم تر به استقلال زد
اظهارات مدیرعامل استقلال درباره سند کمپ مرحوم حجازی
دلیل حضور پورحمیدی در باشگاه استقلال و جلسه با سعادتمند
پورحمیدی برای استقلال شرط و شروط گذاشت!
شوک به استقلال/ پورحمیدی فسخ کند، آبی ها از آسیا حذف می شوند