روز شیرین برای یحیی و تلخ برای آرمان!

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور موفق شد در ورزشگاه آزادی تیم فوتبال شهر خودرو را شکست دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس بعد از 3 بازی نه چندان دلچسب در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال مقابل شهر خوردو مشهد بازی نسبتا هجومی را به نمایش گذاشت و از همه مهمتر اینکه پرسپولیس باز هم گلی دریافت نکرد و این چهارمین کلین شیت حامد لک بود .

پرسپولیس باید در کمتر از 19 روز دیگر خود را مهیای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا کند و محرومیت نفراتی چون عیسی آل کثیر و احسان پهلوان همینطور وحید امیری باعث شدهتا یحیی با ترکیب و تاکتیک متفاوت خود را آماده حضور در دیدار فینال آسیا کند.

آرمان رمضانی خوب قضاوت نشد

نکته شیرین این ماجرا استفاده یحیی از بازیکنان نیمکت نشین و پیدا کردن گزینه های مناسب برای بازی با نماینده شرق آسیا است و بازی با شهر خودرو برای گل محمدی از این حیث بسیار اهمیت داشت و برخی مهره ها در این بازی امتحان خود را پس دادند.

آرمان رمضانی که پس از حضور در تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد هایی نیز همراه بود در این باز یفرصت پیدا کرد در زمین حضور داشته باشد و بازی خوبی هم ارائه کرد اما او دو موقعیت تک به تک را خراب کرد تا بازی خوب او به چشم نیاید و روز شیرین یحیی به روز تلخ ارمان رمضانی تبدیل شود اما یحیی هنوز هم معتقد است این بازیکن به مرور زمان بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
تعویق بازی مس رفسنجان و تراکتور تبریز از هفته چهارم لیگ برتر
اسامی محرومان هفته چهارم لیگ برتر
رکورد جدید سید جلال حسینی با پیراهن پرسپولیس

انتهای پیام/