رونالدو:سعودی‌ها با استفاده از نام من لیگ را رشد دادند

رونالدو پیشرفت لیگ عربستان را به حضور خودش در این لیگ ربط داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در جریان کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم ملی پرتغال و اسلواکی از رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا، کریستیانو رونالدو پاسخی قابل توجه به پیام های انتقادی علیه لیگ عربستان داد.

رونالدو با بیان اینکه انتقاد از لیگ عربستان مانند انتقاد از هر لیگی در دنیا طبیعی است، گفت: آیا لیگی در دنیا وجود دارد که اصلا مشکلی نداشته باشد؟

وی افزود: من گفتم که لیگ عربستان توسعه می‌یابد و ستاره‌های بیشتری به این کشور می آیند. همه در ابتدا فکر می‌کردند من دیوانه هستم، اما در نهایت همه به این موضوع پی بردند که من دیگر دیوانه نیستم.

کاپیتان تیم النصر می‌گوید: لیگ عربستان در آینده از لیگ پرتغال پیشی خواهد گرفت. تعداد زیادی از بازیکن بزرگ هستند که به عربستان می‌آیند.

او گفت: همه همیشه از من انتقاد می کردند که به لیگ عربی آمدم، اما حالا وقتی بازیکن جدید به آنجا منتقل می شود، دیگر عجیب نیست. سعودی‌ها با استفاده از نام من لیگ را رشد داده‌اند و آن را حتی بزرگتر خواهند کرد. من از هر طریق ممکن به آنها کمک خواهم کرد زیرا در دوران سختی که داشتم، آنها باعث شدند من احساس دوست داشتنی داشته باشم.

رونالدو با ابراز افتخار از حضورش در النصر و تغییر فرهنگ فوتبال در این کشور، گفت که در انتقال ستاره‌های جهان به لیگ عربستان پیشگام بوده است.

انتهای پیام/