رونالدو میخواهد رکورد پله را بشکند

گری نویل که سابقه ۶ سال بازی در کنار کریستیانو رونالدودر منچستر یونایتد را در کارنامه خود دارد ادعا کرده رونالدو برنامه دارد تا رکورد برترین گلزن دنیا که در احتیار پله بوده را بشکند و خودش این عنوان را در اختیار داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،گری نویل مدافع سابق تیم منچستر یونایتد در جدیدترین گفت و گوی خود با اسکای اسپرت گفته: تلاش او برای بهترین شدن از تصور ما در این دنیا خارج است. او یکی از معدود بازیکنانی است که در کنارش بازی کردم و به طور شفاف در رسانه‌ها اعلام کرده افتخارات فردی برای او مهم است. او می‌خواست در دنیا بهترین باشد و کارهایی که در این چند سال انجام داده غیر قابل تصور بوده است. دستاوردهای او فوق‌العاده بوده و به سختی برای آن‌ها تلاش کرده است.
نویل در ادامه افزود: گلزنی و داشتن هیکلی مناسب برای او به یک هدف تبدیل شده. به نظرم او هر سال حرفه‌ای‌تر می‌شود و پیشرفت می‌کند. فکر می‌کنم او برنامه ریزی کرده تا رکورد گلزنی پله را بشکند و خودش به عنوان برترین گلزن تاریخ شناخته شود. در کنار این‌ها باید در نظر گرفت تیم‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده تا گلزنی کند، همیشه جام‌های زیادی برده‌ و موفق بوده‌اند.