رونمایی از ۳ بازیکن جدید باشگاه پرسپولیس

جذب سه بازیکن مدنظر یحیی گل محمدی برای فصل جدید از سوی باشگاه آغاز شده است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی آغاز شده است که صحبت‌های زیادی درباره جابجایی بازیکنان پرسپولیس و استقلال مطرح می‌شود.

پرسپولیس از مدت‌ها قبل برای جذب بازیکنان مدنظر یحیی گل‌محمدی دست به کار شده است. اگرچه گمانه‌زنی درباره فهرست خرید‌های این سرمربی فراوان است، ولی به نظر می‌رسد ۳ بازیکن ملی‌پوش در این فهرست دیده می‌شود که جذب هر کدام از آن‌ها می‌تواند به تقویت این تیم کمک کند. سه گزینه موردنظر از تیم ملی عبارتند از: محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی و شهاب زاهدی.

نکته درخور توجه اینکه مذاکره با هر سه بازیکن از سر گرفته شده و هر کدام پیشرفت‌هایی در این زمینه داشته‌اند. گو اینکه هر کدام هم تقریبا مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس دارند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان چراغ سبز برای بازگشت به پرسپولیس را نشان داده، ولی او پول تقریبا زیادی از باشگاه طلب کرده که با توجه به قانون سقف بودجه، مذاکره با این بازیکن کمی دشوار شده است. به ویژه اینکه کنعانی‌زادگان در بازگشت به ایران مشتریان متمولی را در انتظار خودش می‌بیند.

درباره سعید عزت‌اللهی هم مشکلی که این بازیکن دارد مربوط به قرارداد او با باشگاه وایله دانمارک است که هنوز ۶ ماه از پایان آن باقی مانده است. سعید و یحیی هر دو به همکاری با یکدیگر علاقه نشان داده‌اند، ولی پرسپولیس به عزت‌اللهی خبر داده اگر می‌خواهد به پرسپولیس بیاید خودش باید شخصا وارد عمل شود و رضایتنامه‌اش را از وایله دانمارک بگیرد. اگر چنین شود، او یکی از خرید‌های مهم پرسپولیس در فصل آتی است.

سومین گزینه مدنظر یحیی که اتفاقا به تازگی به تیم ملی دعوت شده شهاب زاهدی است. کار این بازیکن برخلاف دو گزینه قبلی تقریبا تمام شده است و امروز و فرداست که قراردادش را با پرسپولیس به صورت رسمی امضا کند. شهاب سال گذشته هم قصد داشت به پرسپولیس بیاید که در لحظه آخر منصرف شد.

انتهای پیام/