زمان قرارداد آل کثیر با سپاهان مشخص شد؟

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان مدعی شده که این باشگاه می‌تواند قرارداد آل کثیر و دابو را ثبت کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه  قاعدتاً اگر سپاهانی‌ها می‌توانستند قرارداد آل کثیر را ثبت کنند تا به الان این کار را کرده بودند و این بازیکن در مسابقات رسمی به میدان می‌رفت اما به هر حال این اتفاق رخ نداده و حالا محمدرضا ساکت می‌گوید ما هیچ مشکلی برای ثبت قرارداد آل کثیر و دابو نداریم.

قطعا مدیرعامل باشگاه سپاهان با علم و اطلاعات کافی چنین ادعایی را مطرح کرده و حالا باید دید سپاهان چه زمانی به طور رسمی قرارداد عیسی را ثبت می‌کند و آیا می‌تواند در مسابقات آسیایی هم از وجود این بازیکن استفاده کند یا نه؟

سپاهان امسال بهترین مهاجمان ایران را جذب کرد و البته توانست شهریار مغانلو را هم حفظ کند. آنها عیسی آل کثیر را هم از پرسپولیس گرفتند تا یکی از رقبای جدی‌شان با مشکل گلزنی‌ در خط حمله مواجه شود. اما در شرایط فعلی از سپاهان ۴ امتیاز کسر شده و این تیم با چالشی بزرگ مواجه شده است.

گفتنی است سپاهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران است که در فصل نقل و انتقالات هم خریدهای نسبتاً خوبی انجام داد و بسیاری از کارشناسان می‌گویند عملکرد طلایی پوشان در نقل و انتقالات از سایر تیم‌های مدعی بهتر بوده است.

پایان پیام/