سابقه مدیرعامل استقلال در همکاری با خارجی ها

 

آجورلو مدیرعامل فعلی استقلال سابقه موفقی در همکاری با مربیان و بازیکنان خارجی دارد و سوابق مدیریتی او نشان می دهد معمولا در همکاری با خارجی ها موجب باز شدن پرونده های دردسرساز و زیان بار خارجی نمی شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  مدیرعامل اسبق باشگاه پاس مصطفی دنیزلی را اوایل دهه هشتاد به ایران آورد که دو طرف در نهایت با صلح و سازش و تسویه مطالبات مربی اهل ترکیه به همکاری خود خاتمه دادند. عیسی ترائوره و احمد کاظم عراقی هم بازیکنان خارجی پاس بودند که بدون هیچ مشکل حقوقی در پایان مدت قرارداد از این باشگاه جدا شدند.

آجورلو در تراکتورسازی هم ساغلام را از ترکیه به خدمت گرفت که با رضایت دو جانبه و دریافت مطالبات خودش از این تیم جدا شد، دو بازیکن کروات به نام شیمه و کرپیچ هم در همان مقطع به تراکتور پیوستند که البته با نظر سرمربی اهل ترکیه جذب شده بودند و بازیکنان با کیفیتی به شمار نمی رفتند اما در نهایت با توافق و بدون شکل گیری پرونده و دعوای قضایی از این تیم جدا شدند.

حالا و در دوره حضور آجورلو در استقلال هم مطالبات پین، یامگا و ژستد به موقع پرداخت شده است و استقلالی ها حداقل در ناحیه شکل گیری پرونده های تازه بین المللی احساس نگرانی نمی کنند.

بیشتر بخوانید:
آجورلو: تکلیف مجوز سه ماهه برای تکمیل مدارک باید روشن شود
علی فتح‌الله‌زاده: صدری و آجورلو فورا به مالزی بروند؛ راه بازگشت وجود دارد
آجورلو آمد وضع استقلال خوب شد/ آبی ها در انتظار دریافت بخشی از مطالبات

انتهای پیام /