سالاری: شانس کسب سه مدال در بازی‌های هنرهای رزمی را داریم/ خودمان هزینه می‌کنیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  مجید سالاری در پاسخ به این سوال که شرایط تیم اعزامی به بازی‌های هنرهای رزمی در حال حاضر به چه صورت است، گفت: ابتدا باید بگویم این رشته ترکیبی از کاراته و جوجیتسو است این یک ورزش کره‌ای است که از سال 1392 مجوز آن را بنده در ایران گرفته‌ام و در حال حاضر زیرمجموعه فدراسیون‌ ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کنیم و قرار است به مسابقات بازی‌های هنرهای رزمی کره جنوبی طی یک ماه آینده اعزام شویم. 

وی در پاسخ به این سوال که در بازی‌های هنرهای رزمی چند رشته وزنی حضور خواهند داشت، گفت:

سیزده رشته رزمی در این مسابقات شرکت خواهند کرد و قرار است ما با 5 نماینده در اوزان منهای 60، منهای 70، منهای 80، منهای 90 و مثبت 100کیلوگرم راهی این رقابت‌ها شویم. ما دوره قبل با 5 نماینده در این مسابقات حضور پیدا کردیم و موفق به کسب دو مدال طلا شدیم.

بنیانگذار سبک ورزشی تانگ ایل مودال در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت:

تمام هزینه‌ها برعهده خودمان است و برای برگزاری اردوها و … خودمان هزینه می‌کنیم و با این حال باز هم قرار است این دوره با 5 نماینده در بخش مردان به این رقابت‌ها اعزام شویم. ما در بخش بانوان هم فعالیت داریم، اما به بازی‌های هنرهای رزمی اعزام نخواهیم داشت. 

سالاری در پاسخ به این سوال که در حال حاضر اردوهای شما در چه مرحله‌ای به سر می‌رود، اظهار داشت:

ما قرار است آخرین مرحله اردوهایمان را از 15 مرداد ماه در دماوند پیگیری کنیم در واقع آخرین مرحله اردوی ما وصل به اعزام است. تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا با حضور در بازی‌های هنرهای رزمی کره جنوبی بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش بگذاریم و بهترین مدال ها را کسب کنیم. ضمن اینکه ما شانس زیادی برای کسب مدال داریم و امیدواریم که امسال در سه وزن منهای 70، منهای 80، منهای 90 کیلوگرم مدال‌های خوش‌رنگی را کسب کنیم. بنده به عنوان مربی تیم در کنار این نمایندگان حضور خواهم داشت. حسن امجدی، مصطفی قندیان، محمدرضادولتیان، محمدرضا سالاری، میثم بصیرکاظمی نمایندگان کشورمان در بازی‌ها‌ی هنرهای رزمی خواهند بود. 

منبع: فارس