ساکرنت: استقلال در دوره های اخیر تحت الشعاع قدرت پرسپولیس در آسیا قرار گرفته

سایت ساکرنت نوشت: فوتبال ایران با سه قهرمانی در جام ملت های آسیا و چهار حضور در جام جهانی فیفا از سال ۱۹۹۸ خود را یک قدرت در فوتبال آسیا می داند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از ساکرنت، پرسپولیس و استقلال به دنبال پایان دادن به ناکامی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند. فوتبال ایران با سه قهرمانی در جام ملت های آسیا و چهار حضور در جام جهانی فیفا از سال ۱۹۹۸ خود را یک قدرت در فوتبال آسیا می داند. اما داستان برای تیم های باشگاهی آن کمی متفاوت بوده است. پرسپولیس اولین  بار با هدایت برانکو ایوانکوویچ به فینال رسید و در نهایت با شکست ۲-۰ برابر کاشیما آنتلرز ژاپن ناکام ماند.  فصل گذشته نیز شاگردان یحیی گل محمدی در فینال با نتیجه ۲-۱ به اولسان هیوندای کره جنوبی باختند.

استقلال هم خیلی عقب نیست. با رقبای سرسختی که این تیم دارد، بعد از شکست ۴-۳ مقابل الدحیل در سومین بازی، آبی ها در حال حاضر در رده دوم گروه سوم قرار گرفته اند اما این تیم پس از پیروزی بزرگ مقابل الاهلی عربستان و الشرطه در دو مسابقه اول خود تنها یک امتیاز از صدرنشین عقب است. بهترین بازیکن آنها تاکنون مهدی قایدی بوده است که دو گل و یک پاس گل برای تیمش به ثبت رسانده است. استقلال در دوره های اخیر تحت الشعاع قدرت پرسپولیس در آسیا قرار گرفته است ولی در سال ۲۰۱۳ به نیمه نهایی رسید.

بیشتر بخوانید:
تعبیر جالب سایت کنفدراسیون از دیدار استقلال و الدحیل؛آبی پوشان می خواستند بی شکست بمانند
ضرر بزرگی که استقلال از نبود VAR کرد
رونمایی از هافبک سابق استقلال، شاید فردا!
درخشان: پرسپولیس یکی از شانس های قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست
رنگ پیراهن پرسپولیس برای بازی برگشت با گوا تغییر کرد
درس گرفتن از اشتباهات تنها امید رقیب پرسپولیس برای صعود
مارکوس مرگولائو: گوا رنگ اسپانیایی به خودش گرفته اما مقابل قدرت و تجربه پرسپولیس کم آورد

انتهای پیام/