ستاره های وزنه برداری ایران از فهرست تیم ملی حذف می شوند؟

احتمال می رود در رقابت های قهرمانی جهان در تاشکند 2 وزنه بردار مشهور ما حضور نداشته باشند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی وزنه برداری کشورمان کمتر از یک ماه دیگر باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند. این رقابت‌ها از ۱۶ تا ۲۶ آذر ماه به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار خواهد شد. از همین رو کادر فنی تیم ملی وزنه برداری نام ۱۲ ملی پوش را برای شرکت در اردو اعلام کرد که در این لیست نامی از کیانوش رستمی و سهراب مرادی دیده نمی‌شود.

2 وزنه بردار از لیست تیم ملی خط می خورند

اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری کشورمان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان از هفته گذشته با حضور ۱۲ وزنه بردار در کمپ مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است. با اعلام کادر فنی تیم ملی وزنه برداری از بین ۱۲ ملی پوش دعوت شده به اردو نام ۲ وزنه بردار خط خواهد خورد و تیم ملی وزنه برداری کشورمان با ۱۰ ملی پوش به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام خواهد شد.

شنیده می‌شود این انتخاب در روز‌های منتهی به اعزام تیم صورت خواهد گرفت و بر اساس عملکرد وزنه برداران حاضر در اردو و همچنین رکورد‌هایی که زده می‌شود، نام ۲ نفر از فهرست تیم ملی خط خواهد خورد. میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، مرتضی بیگلری، محمد زارعی، رضا دهدار، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی، علیرضا یوسفی، علیرضا سلیمانی، امیر حقوقی، امیر عزیزی و آیت شریفی ۱۲ وزنه برداری هستند که از بین آن‌ها ۱۰ نفر عازم ازبکستان می‌شوند.

بیشتر بخوانید:
سومی ایران در جهان با ادامه تاریخ سازی بانوان وزنه برداری
پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو| مدال نقره صلحی پور در پاراوزنه برداری
ملی پوشان وزنه برداری به دنبال افتخار آفرینی در پارالمپیک
انتهای پیام/