سرآسیایی: منتظر لغزش حریفان هستیم | قلعه نویی حرص بردن و قهرمانی دارد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دور برگشت مسابقات لیگ یک را با قدرت شروع می‌کنیم و منتظر لغزش رقبا هستیم.
به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دور برگشت مسابقات لیگ یک را با قدرت شروع می‌کنیم و منتظر لغزش رقبا هستیم.

مجتبی سرآسیایی سرمربی مشهدی تیم فوتبال سایپا با اشاره به وضعیت تیمش برای دور برگشت لیگ یک اظهار کرد: در چند مسابقه‌ای که هدایت این تیم را برعهده داشتیم نتایج قابل قبولی گرفتیم و امیدوارم این روند را در دور برگشت هم ادامه دهیم. البته فاصله ۱۰ امتیازی با صدر جدول داریم که کم نیست، اما ما مکلف به انجام وظیفه هستیم و باید شش دانگ حواسمان را جمع کنیم تا در مسابقات خودمان نتایج لازم را بگیریم. منتظر لغزش حریفان هستیم و در مسابقات رودررو جای اشتباه نداریم. با همه این اوصاف ناامید نیستیم و تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌داریم.

وی در ادامه افزود: برای تقویت تیم هم برنامه‌هایی داریم. در پست‌های دفاع، هافبک و مهاجم بازیکنانی را زیر نظر داریم و مذاکراتی هم داشته‌ایم. متأسفانه به جبر قانون و باتوجه به پر بودن لیست‌مان مجبوریم چند بازیکن را کنار بگذاریم که من از همین جا اعلام می‌کنم این بازیکنان جزو فنی‌ترین و بااخلاق‌ترین‌های ما هستند و صرفا براساس قانون نمی‌توانیم با آن‌ها همکاری کنیم. واقعیت این است که در چند پست ما تعدد بازیکن هم داشتیم و این اتفاق یکدستی تیم را بهم می‌ریخت. البته بعد از سوت آخرین مسابقه تیم به این بازیکنان شرایط را اعلام کردیم تا فرصت کافی برای پیدا کردن تیم جدید داشته باشند.

سرمربی سایپا به برگزاری احتمالی اردوی این تیم در مشهد هم اشاره کرد و گفت: از هفته گذشته به دنبال برگزاری اردو در مشهد بودیم که تا این لحظه چیزی قطعی نشده است. متأسفانه چمن شماره دوی استادیوم امام رضا (ع) کیفیت لازم را نداشت و سایر زمین‌های داخل مشهد هم وضعیت مشابهی داشتند که امکان برپایی اردوی یک هفته‌ای را میسر نمی‌کرد. به همین منظور رایزنی‌هایی را داشتیم تا درصورت امکان در زمین شماره یک استادیوم امام رضا (ع) تمرین کنیم که اگر این اتفاق مورد موافقت مدیران آستان قدس قرار بگیرد این اردو را در مشهد برگزار خواهیم کرد. اگر هم شرایط در مشهد محیا نشد، پیش بینی کردیم تا در جزیره کیش این اردو را برگزار کنیم.

سرآسیایی که تجربه کار بعنوان دستیار در کنار امیر قلعه نویی را هم در کارنامه دارد، به مسابقات جام ملت‌های آسیا هم گریزی زد و گفت: در طول مدت کار و شاگردی کنار قلعه نویی درس‌های بزرگ زیادی از او یاد گرفتم. یک واقعیت درباره سرمربی تیم ملی وجود دارد و آن هم انگیزه‌های بالای امیر قلعه نویی است. سرمربی تیم ملی همیشه با فکر قهرمانی می‌خوابد و با فکر قهرمانی از خواب بیدار می‌شود. قلعه نویی زمانی که در رده باشگاهی کار می‌کرد حرص بردن داشت و همین انگیزه‌ای می‌شد برای بازیکنان تا از لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط باشند. در کنار همه این‌ها کادر خوبی هم قلعه نویی را در این مسابقات همراهی می‌کنند. دستیاران سرمربی تیم ملی معجونی از تجربه، جوانی و کار علمی هستند که همه این‌ها باعث می‌شود به تیم ملی و نتایج آن در این تورنمنت امیدوار باشیم. البته فراموش نکنید که غول‌های فوتبال آسیا از لحاظ امکانات سخت افزاری و هزینه خیلی جلوتر از ما هستند و در واقعیت فاصله زیادی بین ماست، اما وجود بازیکنان بااستعداد در کنار کادر فنی مطلوبی که هست، باعث امیدواری هواداران و کارشناسان می‌شود.

انتهای پیام/