سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان: بازی با پتروشیمی مهم نبود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمیدرضا کلاسنگیانی در مورد شکست سنگین شهرداری گرگان مقابل پتروشیمی اظهار داشت: ما برای مسابقه ترجیح دادیم بازیکنان اصلی‌مان استراحت کنند به همین دلیل با ۹ بازیکن به ماهشهر رفتیم. ۵ بازیکن اصلی ما در گرگان ماندند تا برای دو بازی آینده آماده شوند.

وی ادامه داد:‌بازی با پتروشیمی با توجه به شرایطی که وجود دارد، برای ما مهم نبود و تمام تمرکز ما روی مسابقه با نفت و ذوب‌آهن است.

سرمربی تیم بسکتبال تیم شهرداری گرگان در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید با این تصمیم کیفیت لیگ را پایین می‌آورید،‌گفت:‌در هر حال باید یک جاهایی تدبیر و حرفه‌ای‌گری کرد. برای سفر از گرگان به ماهشهر انرژی زیادی از تیم می‌گیرد و نمی‌توانیم به این دلیل در مسابقه بعدی خوب ظاهر شویم. ما در این زمینه متضرر خواهیم شد و به همین دلیل ما این تصمیم را گرفتیم که نفرات اصلی‌مان در گرگان بمانند.

کلاسنگیانی در مورد پیروزی مقابل شیمیدر در هفته گذشته گفت: آنها تیم خیلی خوبی هستند اما ما آنالیز دقیقی انجام داده بودیم و بچه‌ها روز خوبی سپری کرده بودند. از سوی دیگر هواداران ما حمایت خوبی دارند و عنوان یار ششم تیم محسوب می‌شوند.

وی در پایان در مورد اینکه آیا برای پلی‌آف بازیکن خارجی دوم جذب می‌کنید یا خیر،‌گفت:‌خیلی دوست داریم این اتفاق بیفتد ولی باید باشگاه موافقت و بودجه آن را تامین کند.

منبع: فارس