سوژه باورنکردنی | کمیته استیناف «تایپیست» نداشت، آرا دیر ابلاغ شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ کمیته استیناف بازهم خبرساز شده و طبق معمول با آرایی که در نزدیک ترین زمان ممکن به شروع مسابقه تعلیق شده اند اعتراض تیم ها را دربرداشته است.

ماجرا از این قرار است که شجاع خلیل زاده در دربی از سوی کمیته انضباطی مجرم شناخته شد، آن هم با انتشار یک عکس در فضای مجازی. باشگاه پرسپولیس همراه با خواجه وند مشاور حقوقی و خود شجاع خلیل زاده به کمیته انضباطی رفتند تا درخصوص این عکس توضیحاتی را ارائه کنند. آنها به کمیته اثبات کردند که از این عکس هیچ ویدیویی وجود ندارد و کمیته انضباطی هم نتوانست ویدیوی این عکس را پیدا کند اما در نهایت این بازیکن دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

کمیته استیناف اما چند ساعت مانده به شروع مسابقه، رای به تعلیق یک جلسه باقیمانده محرومیت شجاع داد اما باتوجه به دیر اعلام شدن این رای، کالدرون این بازیکن را در ترکیب اصلی نگذاشت تا عملا یک جلسه محرومیت شجاع تا زمان تخلف جدید باقی بماند!

صالحی رئیس کمیته استیناف اما طی مصاحبه ای باورنکردنی اعلام کرد به دلیل اینکه تایپیست کمیته در دفتر حضور نداشته ما نتوانستیم رای تعلیق شدن محرومیت شجاع را تایپ کنیم به همین دلیل تعلیق محرومیت شجاع دیر ابلاغ شد!

خبرنگار: سپهر خرمی