شائبه ولخرجی برای اعزام مترجمِ رئیس قبلی/ دولو: رجایی نماینده ایران است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کنگره هندبال آسیا امروز به میزبانی بانکوک در حال برگزاری است که از ایران علیرضا رحیمی رئیس سابق فدراسیون هندبال و سعید رجایی به عنوان عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون آسیا در این نشست حضور دارند.

نکته جالب اینجاست که گفته می‌شود برای حضور در کنگره، فدراسیون ایران هزینه سفر را تقبل کرده و سوال اصلی اینجاست که سعید رجایی به چه دلیل در این کنگره شرکت کرده است؟ گفته می‌شود با توجه به اینکه علیرضا رحیمی تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارد، سعید رجایی وی را در این سفر همراهی می‌کند.

در حالی که در این کنگره اعضای هیات اجرایی و روسای کمیته‌های مختلف شرکت کرده‌اند، حضور رجایی به عنوان عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون هندبال آسیا لزومی ندارد، اما مشخص نیست وی چطور با هزینه فدراسیون به این سفر رفته است که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است؟

رمضانعلی دولو، سرپرست فدراسیون هندبال درخصوص این موضوع اظهار داشت: من به این کنگره نرفتم، چون دوست داشتم در این مدت در کنار فدراسیون باشم. ضمن اینکه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر را هم در پیش داریم که موارد مربوط به آن را فراهم کنیم. در این کنگره رجایی به عنوان نماینده فدراسیون ایران حضور پیدا کرده است.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود فقط روسای کمیته‌ها باید در این کنگره حاضر باشند، تصریح کرد: مشکلی رخ نخواهد داد. در این کنگره تبادل نظرهایی صورت می‌گیرد و رجایی هم انشالله به خوبی از حق و حقوق هندبال ایران دفاع خواهد کرد. علیرضا رحیمی هم نایب رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا است و باید در این اجلاس حاضر باشد. ضمن اینکه تمام هزینه‌های این اعزام‌ها را کنفدراسیون هندبال آسیا پرداخت می‌کند.

در حالی که گفته می‌شود کنفدراسیون هندبال آسیا تنها هزینه اعزام به مسابقات را برای مسئولان برگزار کننده پرداخت می‌کند، رمضانعلی دولو معتقد است که این اعزام‌ها هم با هزینه کنفدراسیون هندبال آسیا انجام شده است.

با ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها، فدراسیون‌ هندبال ماه‌هاست با سرپرستی اداره می‌شود و دولّو در حال حاضر سرپرست این فدراسیون است. احتمالاً مجمع انتخاباتی این فدراسیون سال آینده برگزار خواهد شد.

منبع: فارس