شانس‌های اصلی لیگ قهرمانان اروپا از نگاه خاویر زانتی

اسطوره آرژانتینی اینتر از بایرن‌مونیخ، رئال مادرید و منچسترسیتی به عنوان سه شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا یاد کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از توتو مرکاتو، مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه‌کشی شد و شانزده تیم راه‌یافته به این مرحله حریفانشان را شناختند. اینتر، نایب‌قهرمان دور پیش لیگ قهرمانان اروپا، یکی از تیم‌هایی است که جواز حضور در دور یک‌هشتم نهایی را به دست آورد. اینتر در این مرحله به قرعه اتلتیکومادرید خورده است و در دیدار رفت از تیم سیمئونه پذیرایی می‌کند و دیدار برگشت هم در ورزشگاه واندامتروپولیتانو برگزار می‌شود.

خاویر زانتی، نایب‌رییس باشگاه اینتر، درباره تقابل با اتلتیکومادرید گفت: اتلتیکومادرید از مربی بزرگی به نام دیگو سیمئونه بهره می‌برد که شایستگی‌هایش را اثبات کرده است. سیمئونه به عنوان بازیکن در اینتر خودش را نشان داد و من او را دوست خود می‌دانم. رقابت با این مربی و چهره شناخته‌شده زیباست و من آن را چالش خوبی می‌بینم. می‌خواهیم که حریف سرسختی برای همه تیم‌ها باشیم.

او درباره شانس‌های اصلی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا گفت: به نظرم سه تیم رئال مادرید، بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی‌اند.

انتهای پیام/