شروط ۱۱ گانه استراماچونی برای بازگشت

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه ؛ ‍باشگاه استقلال ‍۱۱ شرط آندره آ استراماچونی برای بازگشت به جمع آبی پوشان و پاسخ خود به شروط مربی ایتالیایی را منتشر کرد. شاید انتشار این شروط آقای ایتالیایی را از صندلی استقلال دور تر از قبل بکند. با هم مروری بر شروط و پاسخ باشگاه داریم.

بند اول: کاهش مدت قرارداد، از دو ساله به یکساله، یعنی تا ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
پاسخ باشگاه: قبلا با این شرط به دلیل خواست هواداران موافقت شده است.

بند دوم: مبلغ قرارداد جدید باید ۴۷۰ هزار یورو باشد. که از این مبلغ ۴۳۷/۵۰۰ یورو بابت پرداخت حقوق، مطابق با قرارداد کاری قبلی، ۱۲/۵۰۰ یورو بابت بلیت‌های کنسل شده یا استفاده نشده و ۲۰ هزار یورو برای هزینه وکیل خواهد بود.
پاسخ باشگاه: مانده مبلغ قرارداد قبلی با جمع مبالغ واریزی باشگاه دارای مغایرت است.

بند سوم: بلافاصله بعد از امضای نهایی قرارداد، کل مبلغ فوق الذکر باید به صورت یکجا، به شیوه‌ای مشابه و به شماره حساب آخرین پرداخت واریز شود. استراماچونی و دستیارانش تا زمانی که کل مبلغ فوق را دریافت نکنند، به تهران نخواهند آمد.
پاسخ باشگاه: سوای اختلاف اساسی با عرف معمول در جهان فوتبال، باشگاه استقلال اعلام می‌نماید همانگونه که تاکنون مبلغ قابل توجهی از حق‌الزحمه استراماچونی و همکارانش را پرداخت کرده، از این پس نیز حقوق ماهیانه به صورت مرتب و در موعد مقرر به حساب واریز خواهد شد.

نامه استراماچونی به باشگاه استقلال

بند چهارم: هزینه اجاره آپارتمان‌های سرمربی و دستیارانش تا خرداد ۱۳۹۹ به طور یکجا توسط باشگاه پرداخت شود.
پاسخ : همچنان که قبلا مشکلی در این مورد وجود نداشته، هزینه اجاره آپارتمان ایشان از شش ماه قبل تا پایان آذر ۱۳۹۸ پرداخت شده بود و در ادامه هم این روال انجام خواهد گرفت.

بند پنجم: تا پایان قرارداد (۵ ماه دیگر) چهار بلیت رفت و برگشت بیزینس برای سرمربی و خانواده‌اش تهیه شود.
پاسخ باشگاه: جهت حسن نیت باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با این شرط موافقت می‌شود.

بند ششم: تا پایان قرارداد چهار بلیت اکونومی برای دستیاران استراماچونی تهیه شود.
پاسخ باشگاه: مثل پاسخ به بند پنجم

بند هفتم: باید مبلغ خالص ۹۰۰ هزار یورو از سوی باشگاه استقلال برای انتقال بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی سرمایه‌گذاری شود.
پاسخ باشگاه: همان طور که بارها در جلسات حضوری به استراماچونی تاکید شده بود، بودجه باشگاه برای جذب بازیکنان جدید خارجی حدود ۵۰۰ هزار یورو خواهد بود.

بند هشتم: پرداخت حقوق بازیکنان در موعد مقرر و تعهد برای پرداخت دستمزدها آنها در ادامه فصل توسط باشگاه
پاسخ باشگاه: همان طور که از ابتدای فصل باشگاه تلاش کرده تا تمام مطالبات گذشته بازیکنان را پرداخت کند، اکنون هم نسبت به تعهداتش پایبند است و همه تلاش خود را در این مورد انجام خواهد داد.

بند نهم: تعهد باشگاه برای دریافت ویزای کار مربیان
پاسخ باشگاه: ویزای کار ایشان مدتها قبل صادر شده است.

بند دهم: کادر ایتالیایی در صورت سفر برای ترک تهران مشکلی نداشته باشند.
پاسخ باشگاه: مشکلی بابت ورود و خروج ایشان وجود نداشته. به عنوان مثال حتی ایشان بدون اطلاع باشگاه دو هفته قبل تهران را ترک کردند.

بند یازدهم: همه مفاد و شرایط قرارداد کاری قبلی که اخیرا خاتمه یافته است با مفاد و شرایط جدید تنظیم و تعدیل خواهد شد.