شفر کوتاه آمد؛ دستیار آلمانی به ایران می‌آید

به گزارش خبرنگار ورزشی لحظه؛ در فصل جدید لیگ برتر، شفر سرمربی استقلال دست‌تنهاتر از قبل کار را آغاز کرد و همین امر باعث شد تا نتایج نامطلوب ابتدایفصل استقلالی‌ها از دید هواداران به دلیل عدم مشاور خوب در کنار سرمربی آلمانی قلمداد شود.

کمیته فنی بارها از شفر خواسته بود تا دستیار جدیدی را در کنار خود داشته باشد اما شفر هربار شانه خالی کرد تا اینکه سرانجام پذیرفت تا یک دستیار در کنار خود داشته باشد.  سرانجام امروز نصرا.. عبدالهی نام این مربی را اعلام کرد.

بنا به اعلام سرپرست سابق استقلال که در حال حاضر با باشگاه و کمیته فنی همکاری می کند وینفرد شفر یک مربی آلمانی به نام گرهارد شرودینگر را معرفی کرده است که مذاکرات با او برای پیوستن به استقلال در حال نهایی شدن است. این مربی فصل گذشته حدود یک هفته‌ای نیز با تیم کار ‌کرده بود اما زمینه ادامه دائم این همکاری فراهم نشد. بنا به اعلام عبدالهی، وینفرد شفر مدعی شده اضافه شدن گرهارد شرودینگر می تواند به استقلال کمک کند چون با این مربی خیلی راحت است و سال‌ها با او رابطه نزدیک دارد. البته برخی سایت‌ها با پوشش این خبر اعلام کرده‌اند او بیشتر مربی دروازه‌بان ها است تا مربی بازیکن! اگر چنین مساله ای صحت داشته باشد گل بخودی مسئولان استقلال رخ داده چرا که آبی پوشان تهران مشکل دروازه بانی ندارند و تمام ضعف انها در بازیسازی و گلزنی است.

گفتنی است بعد از جدایی یرزی ساناک؛ همان مرد همه کاره کادر فنی تیم شفر بود که در اندک زمانی پس از ورودش به مجموعه استقلال لقب مرد در سایه را به او دادند تا مشخص شود در پس پرده همه کاره تیم است. می‌گفتند ساناک تمام آیتم های تمرینی را با نظر خودش برنامه می‌ریزی می‌کند. حتی گفته می‌شد که این مربی اهل جمهوری چک از صفر تا صد آنالیز تیم های حریف را بر عهده دارد و به نوعی مغز متفکر کادر فنی استقلال محسوب می‌شود. درباره انتخاب ترکیب و شکل بازی نیز گفته می‌‌شد سهم این مربی اگر بیش از شفر نباشد از او کمتر نیست.