شوک بزرگ امیر قلعه نویی به ستاره پرسپولیس و یحیی

با وجود اینکه میلاد سرلک از مصدومیت برگشت و توانست در دو سه سابقه پرسپولیس به میدان برود اما به تیم ملی دعوت نشد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  با اعلام لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی بعد از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس مشخص شد میلاد سرلک جایی در فهرست جدید امیر قلعه نویی ندارد و شماره ۱۰ پرسپولیس این بار از همراهی تیم ملی محروم خواهد بود.

سرلک در اردوی شهریورماه حاضر بود و همان دعوت به تیم ملی باعث شد تا مساله خدمت او موقتا حل شده و معافیت سربازی اش تا پایان سال تمدید شود اما سرلک به خاطر مصدومیت مقابل گل گهر اردوی مهرماه تیم ملی و حضور در تورنمنت اردن را از دست داد و بعد از آن حتی با بازگشت به میدان هم دعوت نشد.

میلاد سرلک بعد از مصدومیت وضعیت خوبی داشت و مقابل صنعت نفت آبادان فیکس شد تا یحیی نشان دهد به این مهره شاید بیشتر از هر بازیکنی اعتقاد دارد. سرلک در حالی به ترکیب بازی صنعت نفت رسید که قبل از آن برای دقایقی کوتاه نیز به میدان نرفته بود و بعد از مصدومیت بلافاصله به ترکیب اصلی برگشت.

با این حال یک بدشانسی بزرگ و سرماخوردگی باعث شد تا این هافبک میانی به خاطر بیماری حضور در ترکیب اصلی بازی با استقلال تاجیکستان را از دست بدهد و تازه از دقیقه ۷۸ آن مسابقه وارد میدان شود.

سرلک اما مقابل سپاهان دوباره به ترکیب اصلی رسید و بعد از پشت سر گذاشتن سرماخوردگی و بازیابی توان جسمانی در این بازی بزرگ  فیکس شد و نمایش بدی هم ارائه نداد اما این بار هم به تیم ملی دعوت نشد.

در حالی که قلعه نویی از بازیکنان متعددی برای پست شماره ۶ دعوت کرده است و با اینکه تیم ملی با دو هافبک دفاعی در مرکز زمین بازی می کند اما سرلک جایی در بین دعوت شده ها نداشت تا رویای حضور در جام ملت‌ها نیز برای او کمرنگ شود.

به احتمال زیاد تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا یک اردوی نهایی کوتاه و یک بازی تدارکاتی دیگر داشته باشد اما بازیکنانی که در اردوی آبان ماه نباشند شانس زیادی برای رفتن به جام ملت‌ها نخواهند داشت. با این حساب سرلک باید در اردوی پرسپولیس بماند و برای بازی با النصر شرایط بهتری پیدا کند و دنبال تحقق آرزوهایش درلباس باشگاهی باشد.