شیاطین سرخ در یک قدمی قهرمانی بعد از 6 سال

تیم منچستریونایتد گام بلندی برای کسب جام اتحادیه انگلیس برداشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ تیم منچستریونایتد در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس موفق شد با نتیجه سه بر صفر، ناتینگهام فارست را در خانه حریف شکست دهد و تا حد زیادی کار صعود خود به فینال ومبلی را قطعی کند.

در این دیدار «مارکوس رشفورد» در ادامه روند فوق‌العاده خودف گل اول بازی را به ثمر ساند و «واوت وگهورست» و «برونو فرناندز» نیز گل‌های بعدی شیاطین سخر را به ثمر رساندند. البته کمک داور ویدئویی یک بار به کمک یونایتد آمد و گل تساوی فارست را مردود اعلام کرد.

رشفورد با حرکت فردی و گل زیبایی که وارد دروازه فارست کرد، رکورد ۱۰ گل در ۱۰ بازی گذشته در لباس منچستریونایتد را به ثبت رساند. آمار گلزنی شماره ۱۰ منچستر حتی از «ارلینگ هالند» مهاجم نروژی منچستریونایتد و آقای گل بلامنازع لیگ برتر هم بهتر بوده است.

«اریک تن‌هاگ» سرمربی منچستریونایتد پس از این دیدار و با تمجدی از عملکرد رشفورد گفت: بسیاری با بازیکنان ما واقعا خوب هستند اما من درباره مارکوس خیلی خوشحالم. عملکرد و پیشرفت او از آغاز فصل در حال رشد است. فکر می‌کنم او حالا توقف‌ناپذیر است.

«استیو کوپر» سرمربی فارست نیز با انتقاد از عملکرد دفاعی شاگردانش، بازگشت به جام در بازی هفته آینده در اولدترافورد را نامحتمل خواند و گفت: یونایتد امشب خوب بازی کرد اما ما باید روی گل‌ها بهتر کار می‌کردیم.

آخرین جام‌های منچستریونایتد به فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ باز می‌گردد که شاگردان «ژوزه مورینیو» موفق شدند لیگ اروپا و جام اتحادیه را به ویترین افتخار این باشگاه اضافه کنند. نیوکاسل در بازی رفت با یک گل ساوتهمپتون را شکست داده و شانس بالایی برای رقابت با منچستریونایتد در بازی نهایی که در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود، خواهد داشت.

 

انتهای پیام/