طاهری یک قدم تا مدیرعاملی پرسپولیس!

ظاهراً عملکرد ضعیف مدیران این تیم از عرب تا انصاریفرد و رسول‌پناه باعث شده است که نمایندگان مجلس کارنامه مدیران این تیم را بررسی کنند و به یک اسم برسند: علی‌اکبر طاهری…

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،به نقل از توتال فوتبال از منابع موثق خبر می‌رسد علی اکبر طاهری مدیر موفق پرسپولیس بار دیگر به مدیریت این تیم نزدیک شده است.

ظاهراً عملکرد ضعیف مدیران این تیم از عرب تا انصاریفرد و رسول‌پناه باعث شده است که نمایندگان مجلس کارنامه مدیران این تیم را بررسی کنند و به یک اسم برسند: علی‌اکبر طاهری

مردی که در زمان خودش بهترین و به صرفه‌ترین قراردادها را بست،با برانکو در هماهنگی کامل بود و برخلاف مدیران پس از خود،زیاد اهل جنجال و مصاحبه‌های پوپولیستی نبود و در سکوت کارش را انجام می‌داد و توانست در مدتی کوتاه منشا خدمات بزرگی باشد.

طاهری زمانی که پرسپولیس به ته جدول چسبیده بود وعده فینال آسیا را داد که باعث خنده بسیار شد اما در میان شگفتی این اتفاق افتاد.

بدون تردید بازگشت او می‌تواند کمک بسیاری به تیم یحیی بکند چرا که نشان داده برخلاف رسول‌پناه با مربیان خود تعامل کامل را برقرار می‌کند و در شرایطی که شانس گرشاسبی کم شده است،هواداران پرسپولیس بسیار امیدوارند که نام طاهری امروز به عنوان مدیر اعلام شود و روزگار خوش گذشته تکرار شود.

بیشتر بخوانید:
طاهری: بازیکن وقتی میبیند مدیر باشگاه پول می گیرد، می گوید چرا من نگیرم؟!
طاهری : ورزشگاه کاظمی را من برای پرسپولیس درست کردم
گرشاسبی : طاهری دروغگوترین فرد است

انتهای پیام/