عبدی: بازیکنانم خسته نبودند، شاید با جام جهانی خداحافظی نمی کردیم

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان، پس از حذف تیم ملی از جام جهانی زیر ۱۷ سال از طرفداران فوتبال عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از شکست مقابل مراکش و حذف از جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی گفت: به تیم مراکش تبریک می‌گویم، تیم خیلی خوبی بودند. آن‌ها توانستند در دقایق پایانی به تساوی برسند و در ضربات پنالتی برنده شوند.

او ادامه داد: بچه‌های ما خیلی خوب بودند و با فشاری که روی آن‌ها بود، در این چند روزی که در مسافرت بودیم فشار زیاد بود. از شهری به شهر دیگر ۳ ساعت مسافرت داشتیم و یک پرواز ۲ ساعته هم داشتیم ولی حریف ۵ روز تقریبا اینجا بود و تمام تمریناتشان اینجا برگزار شد.

این بازی اشک‌ها و لبخندها بود

عبدی درمورد این رویارویی و شکست شاگردانش گفت: اسم این بازی را بازی اشک‌ها و لبخندها می‌گذارم چون که یک بر صفر جلو بودیم، بازی مساوی شد و در پنالتی شکست خوردیم. اگر بچه‌های ما کمتر خسته بودند شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. در هر صورت بازی خیلی خوبی بود و به بچه‌ها تبریک می گویم. ممنون از فیفا که چنین رویدادهایی گذاشته که چنین بچه‌هایی را به همه معرفی کنیم.

عبدی با عذرخواهی از طرفداران تیم ملی گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم در آینده کاری انجام بدهیم که این مردم عزیز لایق آن هستند.

انتهای پیام/