علت حذف منچستریونایتد از جام حذفی

سرمربی منچستریونایتد از علت حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی گفت و به انتقاد از مهاجمان پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شب گذشته در چارچوب مرحله چهارم جام حذفی فوتبال انگلیس، منچستریونایتد مقابل میدلزبرو در ضربات پنالتی شکست خورد تا یک حذف زودهنگام را در خانه به ثبت رساند.

منچستریونایتد در این بازی 30 موقعیت گل داشت. آنها 9 شوت در چارچوب دروازه داشتند و 16 شوت به بیرون زدند. برونو فرناندز در یک موقعیت گل خالی، توپ را به بیرون زد و رونالدو نیز یک پنالتی را در نیمه اول از دست داد.

شیاطین سرخ البته معتقد بودند که گل میدلزبرو با کمک دست مهاجم زده شده و باید «آنتونی تیلور» گل را مردود اعلام می‌کرد.

پس از این مسابقه رانگنیک به انتقاد از بازیکنان خودش پرداخت و مدعی شد که منچستریونایتد به اشتباه خودش بازی را واگذار کرده است.

رانگنیک گفت: ما خیلی راخت در نیمه اول می‌توانستیم 3 بر صفر به پیروزی رسیم. در نیمه دوم نیز چندیم موعیت بزرگ از دست دادیم حتی پس از اینکه آنها گل تساوی را به ثمر رساندند. ما باید خودمان را مقصر بدانیم.

وی ادامه داد: ما خیلی موقعیت از دست دادیم، مخصوصا در نیمه اول و در انتها نیز در ضربات پنالتی باختیم که خیلی به شانس ربط دارد. ما واقعا از این شکست ناراحت و ناامید هستیم.

سرمربی منچستریونایتد عمیقا از نبود کاوانی و لینگارد برای این مسابقه احساس پشیمانی کرد و گفت: به کاوانی نمی‌توانستیم بازی بدهیم زیرا او چهارشنبه برای اروگوئه بازی کرده بود.به خاطر «جت لگ» و مسائل پرواز فکر نمی‌کنم او می‌توانست برای ما بازی کند. در خصوص جسی لینگارد هم هر چیزی می‌دانستم به شما گفتم. بسیار خوشحال می‌شدم که لینگارد امروز در ترکیب ما بود.

بیشتر بخوانید:

محرومیت گرینوود از حضور در تمرینات منچستر یونایتد
الهلال از منچستر یونایتد بازیکن گرفت
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال برنت فورد – منچستر یونایتد + فیلم

انتهای پیام/