غلبه ناگتس بر سیکسرز پر از مصدوم با تریپل دبل نیکولا جوکیچ

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته پانزدهم رقابت های ان بی ای، شنبه شب دنور ناگتس و فیلادلفیا سونتی سیکسرز به مصاف یکدیگر رفتند و ناگتس موفق شد تیم میهمان را در سالن پپسی سنتر با نتیجه 110-126 شکست دهد.

نیکولا جوکیچ پس از محرومیت در یک بازی به دلیل مشاجره و ترک کردن نیمکت در بازی چهارشنبه مقابل یوتا جز، با بازگشت خود به این مسابقات، توانست در این دیدار با 32 امتیاز، 18 ریباند و و 10 پاس گل، هفتمین تریپل دبل خود را به ثبت برساند.

میسن پلاملی، بازیکن سنتر ناگتس،  17 امتیاز  و ویل بارتون 16 امتیاز کسب کردند. بازیکنان دیگری نیز برای ناگتس امتیازات دو رقمی به دست آوردند که از آن جمله می توان به توری کِرگ، مالک بیسلی و مونته موریس اشاره کرد. در خشش همگی این بازیکنان باعث شد ناگتس به دوازدهمین برد خود در 16 بازی اخیرش دست یابد.

برای سیکسرز، جی جی ردیک 22 امتیاز گرفت و کوری بروئر 20 امتیاز و 4 توپ ربایی افزود. جوئل امبید، جیمی باتلر و ویلسون چندلر به دلیل مصدومیت در ترکیب سیکسرز حاضر نبودند.

اگرچه 7 امتیاز اول بازی را سیکسرز به دست آورد، اما شاگردان برت براون نتوانستند به این روند ادامه دهند و دنور با گرفتن کنترل بازی در دستان خود در اواخر بازی فاصله امتیازات را به 18 رساندند.

دنور با این برد در جدول کنفرانس غرب زیر واریرز قرار گرفت و رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای