فاینزا: حضور در فینال برایمان مهم است

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایتالیا که به‌رغم پیروزی تیمش مقابل کلمبیا از عملکرد شاگردانش راضی نبود، گفت: حضور در فینال رقابت‌ها مسئله‌ مهمی برای ایتالیا است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال ایتالیا با شکست سه بر صفر کلمبیا، صدرنشین گروه B در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان شد.

وینچنزو فاینزا سرمربی این تیم درباره عملکرد ایتالیا برابر کلمبیا، گفت: بازی خوبی نداشتیم. باید بهتر از این‌ها عمل کنیم و سطح تیم خود را ارتقا دهیم.

او در واکنش به صدرنشینی تیمش در گروه B آن هم با کسب 4 پیروزی متوالی با نتیجه سه بر صفر در مرحله گروهی رقابت‌ها هم گفت: پیش‌تر به برنامه تیمم در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرده بودم. برای ما مهم است که در فینال باشیم و برای رسیدن به این هدف باید خیلی بهتر باشیم.

متئو استافورینی کاپیتان ایتالیا هم همچون سرمربی تیم این کشور معتقد است که نمایش خوبی مقابل کلمبیا نداشتند و افزود: بازی خوبی خوبی نبود. اما رفته رفته روند بازی بهتر شد و در آخر نتیجه نهایی ما را راضی کرد.

او در پاسخ به این‌که تیمش برای تداوم پیروزی‌ها در ادامه رقابت‌ها چه برنامه‌ای دارد، گفت: حفظ اعتماد به نفس، نگه‌داشتن فشار روی حریفان و تمرکز مهم‌ترین طرح و برنامه برای رسیدن به عملکرد موفق در تمام بازی‌هاست.

بیشتر بخوانید:
نادی: میزبانی های بین المللی ارتباط والیبال ایران با جهان را تقویت می کند
زمان ورود تیم‌ها به ایران برای والیبال قهرمانی نوجوانان جهان مشخص شد
برنامه مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد
عطایی: در والیبال دنیا نتیجه گیری در رده های پایه الویت ندارد
برنامه بازی‌های تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات والیبال نوجوانان جهان اعلام شد