فتحی : از این پس مقابل یاوه گویی، لجن پراکنی و دروغ پردازی سکوت نمی کنم

من احترام می گذارم هر چند آنها اگر برای استقلال بازی کرده اند پولش را گرفته اند. برخی از این آقایان در اواخر فوتبالشان برای پول بهتر راهی تیم های دیگر شدند و آخر بازی هم در ورزشگاه امجدیه جلوی تماشاگران استقلال مشت خود را گره کرده و به آنها توهین کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،فتحی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت : من احترام می گذارم هر چند آنها اگر برای استقلال بازی کرده اند پولش را گرفته اند. برخی از این آقایان در اواخر فوتبالشان برای پول بهتر راهی تیم های دیگر شدند و آخر بازی هم در ورزشگاه امجدیه جلوی تماشاگران استقلال مشت خود را گره کرده و به آنها توهین کردند. اگر نسل جدید تماشاگران استقلال به این افراد القاب دهان پر کن می دهند من و امثال من این نفرات را خوب می شناسیم. این نفرات امروز کاسه داغ تر از آش شده اند و مرتب سنگ استقلال را به سینه می زنند.

پیشکسوتی که خودش را صاحب استقلال می داند و زمانی به تیم گربه سیاه آن زمان استقلال رفت و برای تماشاگران کری می خواند حالا دلسوز باشگاه شده یا سخنگو؟ او کجا بود که فتحی برای گرفتن رضایت بازیکنان و مربیان سابق جهت صدور مجوز حرفه ای تا نیمه هاى شب تلاش می کرد؟ چطور آن زمان که به شما می گفتند در استقلال بمانید این تیم را برای پول بیشتر ترک کردید اما حالا استقلالی شدید؟ من می دانم چه کسانی به این پیشکسوتان خط می دهند که علیه من حرف بزنند ولی همانطور که گفتم به حرمت سن و سالشان تا امروز سکوت کردم ولی از این پس سکوت نخواهم کرد.

اگر قرار است عده ای با تهمت، دروغ و افترا هر روز من را خراب کنند پس مطمئن باشید من هم چهره واقعى آنها را به هواداران نسل جوان استقلال که درون آنها را نمی دانند معرفی خواهم کرد. من هم از این پس مقابل یاوه گویی، لجن پراکنی و دروغ پردازی سکوت نمی کنم و در محاکم قضایی از این نفرات شکایت خواهم کرد. این آقایان کِی گوشه ای از کار استقلال را گرفتند؟ آیا همین آقایان یک بار آمدند بگویند با بازیکنان برای تخفیف به باشگاه صحبت می کنیم؟این آقایان حالا دایه مهربانتر از مادر شده اند؟

بیشتر بخوانید :

جباری : آقای فتحی؟ ظلم کردی و باید جواب پس بدهی!