فرار سیاسی عربستان از رویارویی با نمایندگان فوتبال ایران

تیم های فوتبال ایرانی و عربستانی به علت اختلافات سیاسی چند سالی است که بازی های که باید باهم انجام دهند در کشور ثالث برگزار می شود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،در آخرین روز های سال 94 بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به اختلاف ایران و عربستان رای داد و اعلام کرد که تمامی بازی های تیم های ایرانی و عربستانی باید در کشور ثالث برگزار شود و این اتفاق تا الان ادامه داشته است و تیم های عربستانی و ایرانی بازی های خود را در کشور ثالث برگزار کرده اند. کشور عربستان از نفوذ خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ضربه زدن به فوتبال ایران بار ها استفاده کرده است و تا حدی در این امر موفق بوده است.

بهانه جدید عربستانی ها بعد از چهار سال

با شروع فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا afc اعلام کرد که تیم های ایرانی باید در کشور ثالث از حریفانشان میزبانی کنند که این اتفاق باعث اعتراض فدراسیون فوتبال ایران شد و با رایزنی هایی که با مسئولان AFC انجام شد میزبانی به تیم های ایرانی بازگشت.

بر طبق شنیده ها فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که دیگر در هیچ جا با تیم های ایرانی بازی نخواهد کرد و خواستار لغو تمامی بازی های نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا شده است.باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا این خبر را تایید خواهد و در نهایت در مورد این خواسته غیر منطقی چه تصمیمی خواهد گرفت.