فسخ قرارداد؛ تهدید یا واقعیت؟

اما دقایقی قبل از یک منبع موثق شنیدیم اغلب بازیکنان استقلال بالای 50 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند و ماجرای فسخ قرارداد 12 بازیکن شاید بیشتر یک تهدید برای ترساندن باشگاه باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به گفته این شخص، بازیکنان استقلال به حق بابت مطالبات شان از این باشگاه شاکی هستند. آنها باید در این مقطع از فصل بخش عمده مطالبات شان را می گرفتند که نگرفته اند اما دلیل این موضوع، کم کاری باشگاه نیست و مدیریت قبلی به حدی رقم قراردادها را افزایش داده بود که هرچقدر باشگاه به بازیکنان پول می دهد، باز هم پرداختی ها به یک سقف مطلوب از نظر بازیکنان نمی رسد.

افزایش بی رویه دستمزدهای بازیکنان بلای جان تیم استقلال؛ احمد سعادتمند که ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشت، در روزهای نقل و انتقالات رقم دریافتی برخی بازیکنان تیم را افزایش داد و همین افزایش بلای جان استقلال شده است.

به طور نمونه؛ فرشید اسماعیلی هافبک استقلال که قرارداد فصل گذشته اش با این باشگاه 1/3 میلیارد تومان بود. برای فصل جدید قرارداد 5/2 میلیارد تومانی با باشگاه استقلال بست و علاوه بر این قرارداد پنج میلیارد و دویست میلیون تومانی، مبلغ دو میلیارد هم از نامداری مشاور هیات مدیره استقلال گرفت.

قرارداد فصل گذشته محمد دانشگر، یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بود اما احمد سعادتمند برای تمدید با او قرارداد 5/6 میلیاردی بست. یعنی مبلغ قرارداد او بیش از 4 برابر افزایش داشته است. داریوش شجاعیان با استقلال قراردادی به ارزش 900 میلیون داشت که سعادتمند قرارداد او را با 3 میلیارد تومان تمدید کرد.

بیشتر بخوانید:
ادامه حضور مظاهری درون دروازه استقلال
استقلال بدون تمرین بهتر نتیجه می‌گیرد
نگرانی استقلالی ها برای دیدار در قائمشهر!

انتهای پیام /