فوتسالیست ایرانی با باشگاه چینی به توافق رسید

باشگاه تای‌ژو چین با فوتسالیست ایرانی سابق خود دوباره به توافق رسید.

به گزارش گروه ورزشی لحظه ؛سید محسن سادات‌تبار که طی چهار فصل در سوپر لیگ فوتسال چین به میدان رفته و حضور در چهار تیم مختلف را تجربه کرده بود، پس از سه سال دوباره به تای‌ژو پیوست و قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضاء رساند.

این فوتسالیست ایرانی که در فصل ۹۴-۹۳ عضو تیم گوانگژو لیکسون بود و پس از آن در فصل ۹۷-۹۶ برای مانژولی به میدان رفت، فصل ۹۸-۹۷ را همراه تای‌ژو سپری کرد و فصل ۹۹-۹۸ را نیز در تیم ووهان دی لونگ عضویت داشت، امسال مجددا به تیم تای‌ژو بازگشت.

سادات‌تبار که تجربه عضویت در تیم راه ساری را نیز دارد، در دوران حضورش در تیم مانژولی ۲۳ گل زد و در جمع برترین گلزنان لیگ چین قرار گرفت، همراه تای‌ژو نیز ۵۱ گل به ثمر رساند و فصل گذشته نیز همراه تیم موراس به نایب‌قهرمانی در سوپر لیگ فوتسال قزاقستان رسید.

این بازیکن در نخستین بازی فصل جدید تای‌ژو که روز سیزدهم اسفند ماه آغاز شد، به دلیل دیر رسیدن ویزا نتوانست به میدان برود، اما روز شنبه این هفته در دومین مسابقه فصل تیمش، فرصت بازی به دست آورد و توانست مقابل تیم شانگهای که از سرمربی اسپانیایی سابق اینترمویستار بهره می‌برد، یک گل در جریان برتری ۳ بر ۲ تیمش به ثمر رساند.

انتهای پیام/