قائم مقام باشگاه پدیده: توافقی با پرسپولیس در مورد گل محمدی نکردیم

همگان می‌دانند که تیم پرسپولیس باید ۸ میلیارد به ما پرداخت کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه پدیده در واکنش به صحبت‌های مطرح شده از طرف کمیته استیناف گفت: همگان می‌دانند که تیم پرسپولیس باید ۸ میلیارد به ما پرداخت کند. هر چند که در این مدت هیچ توافقی بین ما صورت نگرفته است و فقط همه چیز در حد حرف میان ما و آن‌ها بوده است.

وی افزود: این مبلغ هم مربوط به ۲ سال پیش بود که مدیران وقت باشگاه پرسپولیس به رأی صادره اعتراض داشتند، اما اکنون با توجه به رأی صادره از طرف کمیته تعیین وضعیت و همچنین کمیته استیناف آن‌ها مکلف هستند جرایم دیرکرد هم که روزی ۱۰ میلیون تومان است را به ما پرداخت کنند. در مجموع مدیران پرسپولیس باید مبلغی در حدود ۱۵ میلیارد و دویست را به ما بدهند.

حیدرپور در پایان گفت: در حکمی که چند هفته پیش به هر ۲ باشگاه پرسپولیس و شهر خودرو ابلاغ شده، پرسپولیس به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان محکوم شده که تایید رای قبلی این پرونده محسوب می‌شود و صبح امروز هم مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در برنامه تلویزیونی ضمن تایید این موضوع عنوان داشت پرسپولیس قانونأ باید ۸ میلیارد تومان را به پدیده پرداخت کند، اما گویا در حال توافق با یکدیگر هستند.

بیشتر بخوانید:
قائم مقام پدیده: جای تعجب است که چرا مدیران پرسپولیس نگران پرونده‌شان نیستند
نتیجه و خلاصه بازی پدیده – سپاهان + فیلم

انتهای پیام /