قول سرپرست وزارت ورزش؛ پاداش قهرمانان پرداخت می‌شود

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: پاداش قهرمانان که در 18 ماه گذشته باید پرداخت می‌شد را به زودی پرداخت می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  کیومرث هاشمی در پایان بازدید از اردوی تیم ملی کاراته در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: از دوستان رسانه تشکر می‌کنم که اخبار حوزه ورزش را پوشش می‌دهند. حضور خبرنگاران باعث دلگرمی مسئولان و مدیران و متخصصان هر رشته ورزشی می‌شود. در روزی که به وزارت ورزش آمدم با کمیته ملی المپیک به این جمع‌بندی رسیدیم که نشست‌ها و بازدیدهای دوستانه و صمیمانه از فدراسیون‌ها داشته باشیم و پای صحبت ورزشکاران و مربیان بنشینیم تا مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: این بازدید ها تا قبل از اعزام تیم‌ها ادامه خواهد داشت و مسائل و مشکلات تیم‌های اعزامی را خواهیم شنید تا همه به خوبی برای بازی‌های آسیایی آماده شوند. قطعاً فضای آرام کمک می‌کند تا ورزشکاران کشورمان نتایج خوبی در بازی‌های آسیایی کسب کنند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: تا حدودی در جریان مشکلات کاراته هستم. یکی از مشکلات آنها نداشتن کمپ تحصصی است که قطعاً در دستور کار ما قرار خواهد گرفت. با توجه به مدال‌هایی که این رشته در سال‌های اخیر برای ایران کسب کرده باید معضل آنها را برطرف کنیم تا دغدغه‌ای نداشته باشند. این وظیفه وزارت ورزش است و سعی می‌کنیم که زودتر این اتفاق رخ دهد تا در نشست‌های بعدی ورزشکاران به موضوعات اختصاصی بپردازند.

هاشمی ادامه داد: امروز موضوعات دیگری هم مطرح شد که مخصوص این رشته نیست؛ از جمله پاداش قهرمانان که طی 18 ماه گذشته پرداخت نشده است و انشالله در دستور کار قرار می‌دهیم تا قبل از اعزام قهرمانان به بازی‌های آسیایی پرداخت شود.

پایان پیام/